• komt er zon jongen die ik viai internet vandaag langs en mn pa was het er niet me eens
    kwam hij binnen we lagen samen in bed film te kijken. ben ik net terug van t station afscheid van m nemen
    kom ik thuis scheld me pa me verrot, schreeuwt tegen me en bedreigd me het ziekenhuis in te slaan :''''''( en mam zat er maar langs en zei wat en toen zei pap hou je bek tegen haar :'( hij vind me te jong voor een vriendje, begint over neuken en shit.
    help ik ben super bang voor mn vader :'((( ik jank een hele rivier hier bijeen. sry voor typfouten ik tirl helemeaal menn.

    mn eerste vriendje, eindelijk iemand waarvan ik hou en shit. KRIJG JE FUCKING DIT VIEZE ROT 4W^(@WTSEGOsjigagh
    en nee we hebben niks vies gedaan :l alleen gezoent, that's fucking all.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 21:07 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    ... Nou, ja. Het is ook neit slim om random mensen van het internet uit te nodigen. ligt er natuurlijk aan hoelang je z kent, etc. en dan nog zou ik ze nooit zomaar thuis uitnodigen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    hoe oud ben je dan?


    <3

    Parfaite schreef:
    hoe oud ben je dan?
    7 december word ik 16.


    I live for the applause, you will die for it.

    StoryBelle schreef:
    ... Nou, ja. Het is ook neit slim om random mensen van het internet uit te nodigen. ligt er natuurlijk aan hoelang je z kent, etc. en dan nog zou ik ze nooit zomaar thuis uitnodigen.

    + waarom ga je met hem in bed liggen? Dan vraag je ook om dit soort preken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    hoe oud is hij?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    hoe oud is hij?
    hij word 16 volgende maand. 2 maandjes ouder dan mij


    I live for the applause, you will die for it.

    AppleFritter schreef:
    (...)
    + waarom ga je met hem in bed liggen? Dan vraag je ook om dit soort preken.


    Dat ook.

    dus je nodigd een gast van eht internet uit thuis zonder het met je ouders te bespreken en gaat ermee op bed liggen en zoenen.

    *Is het stiekem met ouders eens*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    AppleFritter schreef:
    (...)
    + waarom ga je met hem in bed liggen? Dan vraag je ook om dit soort preken.
    we lagen alleen langs elkaar, film te kijken, dat is alles. alleen gezoend, we gaan heust niet ketsen ofzo -.-


    I live for the applause, you will die for it.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat ook.

    dus je nodigd een gast van eht internet uit thuis zonder het met je ouders te bespreken en gaat ermee op bed liggen en zoenen.

    *Is het stiekem met ouders eens*
    nee, ik had het 1 week vantevoren aan mam gevraagt, vond ze goed!
    +ben je het ermee eens dat die lijer me het ziekenhuis inslaat als ik zoiets doe? dat hij hou je bek tegen mam zei?!!!?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 21:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat ook.

    dus je nodigd een gast van eht internet uit thuis zonder het met je ouders te bespreken en gaat ermee op bed liggen en zoenen.

    *Is het stiekem met ouders eens*


    Maar ze HOUDEN van elkaar! Ware liefde Lizz! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik snap dat je ouders zo boos waren maar je vader ging een beetje over the top.


    We bring our sons up to get gunned down.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat ook.

    dus je nodigd een gast van eht internet uit thuis zonder het met je ouders te bespreken en gaat ermee op bed liggen en zoenen.

    *Is het stiekem met ouders eens*

    Al had je vader ook rustiger kunnen reageren.
    En hoezo eindelijk, je bent pas 15. Je hebt nog zeeën van tijd.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 21:13 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Maar ze HOUDEN van elkaar! Ware liefde Lizz! D:


    Na wat, 2 maanden een internet relatie? :W

    en ja, dat zeg ik als iemand die zelf een internet relatie heeft. mind you, die is al heel wat jaartjes langer

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 21:12 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Joker schreef:
    (...)7 december word ik 16.


    Ik vind het persoonlijk niet jong. Maar het ligt er wel aan hoe je hem kent. Jij kent hem via internet en woont waarschijnlijk ver weg van je?


    <3

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Na wat, 2 maanden een internet relatie? :W

    en ja, datz eg ik als iemand die zelf een internet relatie heeft. mind you, die is al heelw at jaartjes langer


    Stfu en speel mee! Ik was sarcastisch! DIT HEBBEN WE AL ZO VAAK GEDAAN!


    quidquid excusatio prandium pro