• Haha, soms lig ik echt dubbel om mezelf als ik terug denk aan vroeger. Vroeger dacht ik namelijk soms echt van die hele vage dingen.

    Ik zou namelijk zweren dat ouders altijd dezelfde leeftijd moesten hebben. Anders kon het echt, echt, echt niet. Mijn ouders verschillen namelijk 13 dagen dus ik dacht dat dat zo hoorde.

    En vroeger dacht ik bijvoorbeeld ook dat fabrieken wolkenmakers waren omdat het spul dat uit de pijpen van fabrieken kwam precies op een wolk leek (:. En nog wel meer waar ik nu niet op kan komen.

    Jullie ook van dat soort dingen?
    :Y)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 20:22 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Zeker weten! Als ik koorts had zei ik: ''Mamma ik heb een verwarming in mijn hoofd'' hahaa! :'D

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 20:20 ]


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Haha, ja! Ik dacht altijd dat wolken dode mensen waren... Dus hoe bewolkter, hoe meer mensen er dood waren gegaan die dag.
    Heel vaag...
    & nog wel meer, maar daar kom ik even niet op.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 20:21 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    op de radio zeiden ze altijd; er is een vallende ster gemeld op.. En toen dacht ik dat het een echte vallende ster was en keek ik naar buiten. :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    haha, zeer leuke dingen van vroeger. vroeger dacht ik dat als er een wolk voor de zon kwam (als we buiten zaten meestal met mijn oma) dat de zon koffie was gaan drinken.

    Ik had vooral iets met woorden anders uitspreken. Roosvisee was "Hoosisi", borsten noemde ik borstels en dat soort shizzle. Mijn moeder heeft er heel lang over gedaan voordat ze erachter kwam dat ik met "Boekaba" boodschappen doen bedoelde.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik dacht altijd dat charlie and the chocolate factory echt was, en dat ik dus ook daar naartoe kon. En ik dacht dat er kleine mensjes in de tv zaten die elke serie speelde.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Oh, en mijn broertje zei een keer tegen de tv: "Ik wil later ook een paardje. Maar wel een witte, niet de bruine, want dan worden mijn billetjes vies." Dat was echt lief, dat koppie erbij. ^.^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    O, wie heeft er een wekker, waarin die dubbele punt uit en aangaat?!
    Ik dacht dat een kaboutertje, aan de binnenkant, met een touw het ding naar binnentrok en toen weer losliet. xD


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik dacht vroeger dat er mannetjes onder de grond zaten die de stoplichten van kleur verwisselden.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    ik dacht altijd dat als het onweerde de wolken aan het vechten waren en als het regende waren de overleden mensen en engelen aan het schoonmaken


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik was een erg spirituele peuter en kleuter.

    Mijn raarste dingen waren

    "God woont in je buik"
    "Er is een kruis op Jezus gevallen, dan ben je echt wel dood hoor!"

    Naar mijn mening kwam Sinterklaas ook uit de TV want we hadden geen schoorsteen en hij moest ergens vandaan komen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Sanjit schreef:
    op de radio zeiden ze altijd; er is een vallende ster gemeld op.. En toen dacht ik dat het een echte vallende ster was en keek ik naar buiten. :')

    Die dacht ik ook altijd! Anders herinner ik mij niet echt iets :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik dacht die dingen ook!
    Alleen vond ik wel dat ouders 1 jaar mochten verschillen, maar echt niet meer hoor! :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn peter is mijn nonkel en ik noem hem Pepe Luc. Toen ik kleuter was, kende ik het begrip peter dus niet en ik vroeg eens doodserieus aan mijn nicht: 'Hoe heet jouw Pepe Luc?' Haha ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Sneasel schreef:
    Ik dacht die dingen ook!
    Alleen vond ik wel dat ouders 1 jaar mochten verschillen, maar echt niet meer hoor! :'D

    Haha, geniaal! Ik dacht dat ik de enige was(krul)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.