• Haha, soms lig ik echt dubbel om mezelf als ik terug denk aan vroeger. Vroeger dacht ik namelijk soms echt van die hele vage dingen.

    Ik zou namelijk zweren dat ouders altijd dezelfde leeftijd moesten hebben. Anders kon het echt, echt, echt niet. Mijn ouders verschillen namelijk 13 dagen dus ik dacht dat dat zo hoorde.

    En vroeger dacht ik bijvoorbeeld ook dat fabrieken wolkenmakers waren omdat het spul dat uit de pijpen van fabrieken kwam precies op een wolk leek (:. En nog wel meer waar ik nu niet op kan komen.

    Jullie ook van dat soort dingen?
    :Y)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 20:22 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik dacht dat ook van die wolkenmakers :'D
    en dat iedereen heel erg rijk was :"D


    Shoganai i ne~

    Hmm, ik zei altijd denken ipv tanken (: En ik telde altijd zodat het stoplicht op groen ging, like "EEEEN... TWEEE.. GROEN!"
    En het werkte 8)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Als ze op de radio zeiden "er is een spookrijder gesignaleerd!" dacht ik altijd dat er een echt spook was aan het rijden.

    ik plukte altijd alle bloemen uit de bloempotten mijn moeder filmde het eerst en toen zei ze pas nee laura dat mag niet'hahaha


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    ik dacht dat me ouders broer en zus waren xd

    Dat van die fabrieken had ik ook :')
    Vanaf de dag dat mijn zusje -Pascalle- was geboren noemde ik haar Casper, pas twee jaar later noemde ik haar bij haar echte naam haha :'D


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Hmm ik kan me echt niks meer herinneren.
    En ik heb het ook aan mijn moeder gevraagd, nlijkbaar heb ik nikks gedaan als klein kind alleen mijn nichtje uitgelachen omdat ze niet kon lopen ...

    HAHA! Dat van die fabrieken dacht ik ook!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik dacht altijd dat als je eet,
    al het eten je lichaam vult zeg maar.
    Het begint bij je voeten en het gaat zo omhoog.
    En als je geen ruimte meer hebt, ga je dood. (krul)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Bathgate schreef:
    ik dacht vroeger ook dat het wolkenmakers waren!!! :O


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Roberts schreef:
    Ik dacht altijd dat als je eet,
    al het eten je lichaam vult zeg maar.
    Het begint bij je voeten en het gaat zo omhoog.
    En als je geen ruimte meer hebt, ga je dood. (krul)


    GENIAAL. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kom wel bekende dingen tegen..

    Zoals; je ging pas dood op je 100ste, je werd niet ouder of jonger..
    Dat het eten je hele lichaam vult.

    & ik dacht dat mama en papa dat hun voornamen waren en was dus verbaasd als iemand anders mama of papa riep xd dan was ik helemaal van; heten die ook papa en mama ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik dacht dat als je een zwarte opensneed, dat hij vanbinnen ook zwart was. En ik dacht ook dat ze je op het middelbaar leerden hoe je de afwasmachines enzo moest repareren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    toen ik klein was heeft iemand van mijn familie me ooit eens wijs gemaakt dat ze de bovenste bol van het atonium zelf hadden gekuist. ik geloofde dat, maar had er niet op gereageerd. 2 jaar later toen ik 5 was, ging ik met die familie en vrienden naar het atonium zei ik doodleuk, weet je hoe dat komt dat die bovenste bol het meeste blinkt, omdat hij ( ik wees toen naar diegene van me familie ) hem gekuist heeft XD