• Haha, soms lig ik echt dubbel om mezelf als ik terug denk aan vroeger. Vroeger dacht ik namelijk soms echt van die hele vage dingen.

    Ik zou namelijk zweren dat ouders altijd dezelfde leeftijd moesten hebben. Anders kon het echt, echt, echt niet. Mijn ouders verschillen namelijk 13 dagen dus ik dacht dat dat zo hoorde.

    En vroeger dacht ik bijvoorbeeld ook dat fabrieken wolkenmakers waren omdat het spul dat uit de pijpen van fabrieken kwam precies op een wolk leek (:. En nog wel meer waar ik nu niet op kan komen.

    Jullie ook van dat soort dingen?
    :Y)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 20:22 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zei vroeger altijd tegen mijn moeder: Ik hou zoveel van je, van alle huisjes op de wereld! (zin klopt niet i know XD)

    En als ik boos was op me moeder schreewde ik doodserieus: NU GAAT ER EEN HUISJE VAN AF!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik woon langs een autoweg en dacht dat er altijd zwarte pieten in de auto's reden. xd

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 20:38 ]


    <3

    Spiritual schreef:
    Ik zei vroeger altijd tegen mijn moeder: Ik hou zoveel van je, van alle huisjes op de wereld! (zin klopt niet i know XD)

    En als ik boos was op me moeder schreewde ik doodserieus: NU GAAT ER EEN HUISJE VAN AF!

    Hahaha, geniaal :')

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 20:42 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    IK weet het van mezelf niet, maar mijn zusje zei een keer: "Het moet eerst afkouden!"


    Food.

    Dat van die fabrieken had ik ook! Dat waren altijd wolkenmakers, mwuaha :'D
    En een bikini heb ik jarenlang bikiwi genoemd :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zei vroeger een keer tegen mijn moeder toen een getinte jongeman langs fietste: KIJK MAMA, HASSE PIET!! (ik kon zwarte natuurlijk niet uitspreken)

    Ik dacht dat mijn ouders papa en mama heette (krul)


    As travars

    Volgens mijn ouders noemde ik vroeger een kerk een in de gloria :x
    De hond die we hadden noemde ik Josh - gewoon Nederlands uitgesproken - omdat Sjors niet lukte.

    Mijn broertje heeft echt nog heel lang gedacht dat er wolkenmakers waren en hij flipte helemaal als je tegen hem zei dat er een roze olifant op zijn fiets reed :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ik dacht vroeger ook dat het wolkenmakers waren!!! :O


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Geniaal, die dingen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik dacht dat iedereen dood zou gaan op je 100ste verjaardag..(cat)

    Ik dacht altijd dat als iemand zou verhuizen dat ze dan gewoon wisselen van huis.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn mama zei vroeger, als er iets in mijn oog zat: 'Zit er een olifant in?' En ik freakte altijd, omdat ik het echt dacht ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik dacht altijd dat het nacht werd omdat er wolken voor de zon gingen, niet omdat ie onder ging,


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dit is vreemd... Ik zag dit topic en kwam vlak daarna een paar van jullie dingen tegen op Facebook. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.