• 'Don't you worry. I'll help you.' he said, and all i did was cry. 'Please stop crying, we will get through this, togheter.' he whispered.


    - A Muslima in problems.
    - Just one boy who can help her.


    Link!



    ©Sympathy
    -Made 24/09/2011


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 0:50 ]

    Geen link en topic staat verkeerd.
    Awesomeness.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    Geen link en topic staat verkeerd.
    Awesomeness.


    Hoezo gelijk haten?
    Sorry dat ik de link vergeten was maar als je slim bent kan je ook gewoon via mijn profiel ik begrijp het niet. Waarom gelijk kritiek een mens kan fouten maken. En het staat helemaal niet verkeerd. Ik heb het gewoon in stamcafe gezet, in het stamcafe kan je over alles praten.
    Ik wil niet bot, gemeen of wat dan ook overkomen, maar hier kan ik dus echt niet tegen...
    Excuses als het bot gemeen, bitchy overkomt maar ik kan er dus echt niet tegen...

    Sympathy schreef:
    (...)

    Hoezo gelijk haten?
    Sorry dat ik de link vergeten was maar als je slim bent kan je ook gewoon via mijn profiel ik begrijp het niet. Waarom gelijk kritiek een mens kan fouten maken. En het staat helemaal niet verkeerd. Ik heb het gewoon in stamcafe gezet, in het stamcafe kan je over alles praten.
    Ik wil niet bot, gemeen of wat dan ook overkomen, maar hier kan ik dus echt niet tegen...
    Excuses als het bot gemeen, bitchy overkomt maar ik kan er dus echt niet tegen...


    dit hoort bij Stories promoten, er is een apart topic voor! :) Vraag aan een mod om het te verplaatsen?

    [ik weet niet hoe deze gast heet, ik hou niet van 1d, maar hij is wel de knapste van de hele band.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    dit hoort bij Stories promoten, er is een apart topic voor! :) Vraag aan een mod om het te verplaatsen?

    [ik weet niet hoe deze gast heet, ik hou niet van 1d, maar hij is wel de knapste van de hele band.]



    Haha hij heet Zayn.. Naja kijk ik heb het gewoon hier gezet bij Stamcafe weetje, als een mod het zou willen verplaatsen zou ik dat fijn vinden, hoeven nie tmeer mensen me te gaan afkatten ofzo omdat ik het perongeluk fout heb gezet.

    Sympathy schreef:
    (...)


    Haha hij heet Zayn.. Naja kijk ik heb het gewoon hier gezet bij Stamcafe weetje, als een mod het zou willen verplaatsen zou ik dat fijn vinden, hoeven nie tmeer mensen me te gaan afkatten ofzo omdat ik het perongeluk fout heb gezet.

    Ze zei het alleen maar, ze katje je niet af. Die link is handig daar trek je meer mensen mee en je moet het dus eigenlijk in storie promote zetten, maar dat wist je al.
    Ze bedoelde het niet gemeen, ik zie sowieso niets gemeen er aan, zo word er wel vaker gereageerd. Heel normaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sympathy schreef:
    (...)

    Hoezo gelijk haten?
    Sorry dat ik de link vergeten was maar als je slim bent kan je ook gewoon via mijn profiel ik begrijp het niet. Waarom gelijk kritiek een mens kan fouten maken. En het staat helemaal niet verkeerd. Ik heb het gewoon in stamcafe gezet, in het stamcafe kan je over alles praten.
    Ik wil niet bot, gemeen of wat dan ook overkomen, maar hier kan ik dus echt niet tegen...
    Excuses als het bot gemeen, bitchy overkomt maar ik kan er dus echt niet tegen...

    Oh I can handle it. Ik ben wel bot namelijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    (...)
    Oh I can handle it. Ik ben wel bot namelijk.

    Echt? Normaal vat is het juist te bot op, maar deze heb ik echt niet. Na ja, dan nog moet ze niet te snel op haar teentjes getrapt zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    On-topic blijven!

    Als een topic fout geplaatst staat, hoef je geen reactie te plaatsen maar dat gewoon te melden. Dan kan ik je beloven dat het topic na max. 5 minuten al juist staat.


    Let the Night embrace you

    Ik ga 'm lezen, eindelijk is wat origineels!*O*


    We accept the love we think we deserve.

    Hmm, ik ben niet van de fanfics lezen. Schrijven geen probleem, en er staan ook geen hf's dus je hebt me nog niet overgehaald.:Y)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    No thanks. Let trouwens op de 'I' in Engelse teksten, dat moet altijd met een hoofdletter.


    comfort in c h a o s

    Het is trouwens together.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.