• Vandaag werden de eerste audities uitgezonden, en wat zijn ze allemaal toch weer goed! *O*
    Ik ben voor Guy :Y)
    Wie heeft nog meer gekeken? (wbw)
    Gemist?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 15:28 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Guy. Ik heb zelf zitten (huil) xD die schoen van nick wie bied er 5 euro *ruikt* vier euroxDxDxDxDxDxDxDxD heb samen met ma bossebol en zak chips met knokflock op:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Parfaite schreef:
    Ik ben ook voor Guy!
    Oh, en ik vind Roel van Velzen echt geweldig.

    Ik heb niet gekeken,jammer :O Maarja volgende keer ga ik zéker kijken <3
    Nick en Simon! (heart)


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    "Je kan naar marco... Of naar nick & simon. " _O_

    Ik heb het gekeken. Ik vond eigenlijk de jury gewoon het leukste van het hele programma. En ik vond Guy heel goed... =D Mooi lied.

    Guy is de Guy! Ik vond hem het beste en ik hoop dat ie wint! Maar eerst kijken naar de volgende auditierondee!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik vond die Lenny wel goed eigenlijk. Heb Guy niet gehoord. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meestal houd ik niet van zulk soort programma's, maar dit vind ik wel leuk ^^
    Vooral omdat ze enkel op het stemgeluid af moeten gaan enzo ^^ En vooral omdat die juryleden ook een onderlinge strijd hebben :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Stiekem kijk ik alleen omdat Van Velzen jury is!(bloos)


    We accept the love we think we deserve.

    Het was leuk, de voice.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 15:24 ]


    Shoot for the moon you'll land on the stars.

    Arlene schreef:
    Ik vond die Lenny wel goed eigenlijk. Heb Guy niet gehoord. (:


    Meen je niet! ;p Hij was juist zo goed, heel de jury ging door het lint!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    GUUUUUUY, oké de voice was echt grappig. Dus ik blijf kijken. :'3

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 15:25 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kijk alleen een klein stukje, om VanVelzen even te zien, hij is zo schattig! : )

    En ik vind Guy echt AMAZING! Alleen eigenlijk wil ik wel weten hoe dat meisje heette die dit zong, ik vond het namelijk prachtig gezongen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Deze vond ik zo geweldig! Snap alleen niet waarom iedereen Charly schrijft, het is toch Charlie.. Was dat omdat Nick&Simon dat schreven? o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Deze vond ik zo geweldig! Snap alleen niet waarom iedereen Charly schrijft, het is toch Charlie.. Was dat omdat Nick&Simon dat schreven? o_O''




    Ik vond hem wel goed, maar ik hou niet van dat soort muziek!


    "I solemnly swear that i am up to no good."