ChelseaPayne schreef:
(...)
hoe komt het?
je kan alles tegen me zeggen eh
I know, I know. Maar 't is te veel om uit te leggen, aangezien het iets was wat 2 jaar geleden begon..
Maar er was dus zo'n groepsgesprek met zo'n jongen die onrespectvol tegen m'n beste vriendin zegt dat ze vreemd moet gaan & dat hij der wil neuken en alles, en een jongen van Taekwondo die was zegmaar gebruikt door z'n wijf van school die met iedereen naar bed gaat.
En wij beschermen mijn vriendin altijd, dus hij liep telkens maar uit te schelden en het werd gewoon echt heel erg serieus. Maar die jongen & ik doen ook niet altijd even aardig tegen elkaar, dus ik vroeg na afloop van 't gesprek of 't wel met 'm ging, ik bedoel, hij is heel erg aggressief geworden nadat gedoe met z'n ex, dus ik dacht; dit is zeker iets wat 'm iets heeft gedaan, dat merkte ik gewoon.
Maar dan maakt hij er een heel probleem van dat ik dat vraag, waarom het mij iets uitmaakt hoe hij zich voelt en alles. Teriwjl hij vorige maand nog leuk lieverd & schat tegen me zei & zei dat ik best aardig kon zijn.. Maar las ik gewoon iets heel beleefd vraag, dan is 't maar opeens raar?
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''