• They lighted up our worlds like nobody else.





    5th of october is the day!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 21:09 ]


    What's so bad about being different?

    ik hoop zooo erg dat jullie naar mijn verjaardag kunnen komen (: dat zou echt het beste cadeau zijn!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    oke, mijn vraag komt nog eens
    voor wie gaan jullie bandjes prberen te fixen, want het zijn drie personen zijden jullie? <3333333


    sanne, marrit en jij
    volgens mij


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    (...)

    sanne, marrit en jij
    volgens mij
    jup (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    oke, mijn vraag komt nog eens
    voor wie gaan jullie bandjes prberen te fixen, want het zijn drie personen zijden jullie? <3333333


    Sanne, Marrit en jij


    What's so bad about being different?

    robiinnx schreef:
    (...)

    sanne, marrit en jij
    volgens mij

    jepperdepep (:


    Some things are changing too much.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hoe komt het?
    je kan alles tegen me zeggen eh :D


    I know, I know. Maar 't is te veel om uit te leggen, aangezien het iets was wat 2 jaar geleden begon..
    Maar er was dus zo'n groepsgesprek met zo'n jongen die onrespectvol tegen m'n beste vriendin zegt dat ze vreemd moet gaan & dat hij der wil neuken en alles, en een jongen van Taekwondo die was zegmaar gebruikt door z'n wijf van school die met iedereen naar bed gaat.
    En wij beschermen mijn vriendin altijd, dus hij liep telkens maar uit te schelden en het werd gewoon echt heel erg serieus. Maar die jongen & ik doen ook niet altijd even aardig tegen elkaar, dus ik vroeg na afloop van 't gesprek of 't wel met 'm ging, ik bedoel, hij is heel erg aggressief geworden nadat gedoe met z'n ex, dus ik dacht; dit is zeker iets wat 'm iets heeft gedaan, dat merkte ik gewoon.

    Maar dan maakt hij er een heel probleem van dat ik dat vraag, waarom het mij iets uitmaakt hoe hij zich voelt en alles. Teriwjl hij vorige maand nog leuk lieverd & schat tegen me zei & zei dat ik best aardig kon zijn.. Maar las ik gewoon iets heel beleefd vraag, dan is 't maar opeens raar?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ik sta morgen om 10 uur op zodat ik alvast huiswerk kan gaan maken,
    om 12.15 moet ikop het veld staan
    en ik heb nog een wedstrijd na mijn wedstrijd omdat ik in moet vallen.
    dan ben ik rond half 4 thuis
    en moet ikg elijk gaan douche
    rond half 5 weg omdat ik om 5 uur moet gaan werken en ik weet niet tot hoelaat. En zondag moet ik om 3 uur gaan werken en dan moet ik ook nog allemaal huiswerk doen enzo
    dus ik weet niet of ik er ook veel zal zijn, maar ik heb best veel leerwerk en als ikd at niet goed doe mag ik 1 okt denk ik niet gaan dus ik moet dat even doen (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Jullie maken me weer iets vrolijker hahah c: <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    Jullie maken me weer iets vrolijker hahah c: <3

    YAY


    Some things are changing too much.

    schatjes ik ga zo naar boven, maar dan ga ik nog op twitter en ik kom nog op mijn ipod hier heen
    ik moet er morgen half 9 weer uit voor mijn wedstrijd, maar dan kom ik denk ik nog wel even online voordat ik weg moet!

    TOT STRAKS SCHATJES <33333333333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    I know, I know. Maar 't is te veel om uit te leggen, aangezien het iets was wat 2 jaar geleden begon..
    Maar er was dus zo'n groepsgesprek met zo'n jongen die onrespectvol tegen m'n beste vriendin zegt dat ze vreemd moet gaan & dat hij der wil neuken en alles, en een jongen van Taekwondo die was zegmaar gebruikt door z'n wijf van school die met iedereen naar bed gaat.
    En wij beschermen mijn vriendin altijd, dus hij liep telkens maar uit te schelden en het werd gewoon echt heel erg serieus. Maar die jongen & ik doen ook niet altijd even aardig tegen elkaar, dus ik vroeg na afloop van 't gesprek of 't wel met 'm ging, ik bedoel, hij is heel erg aggressief geworden nadat gedoe met z'n ex, dus ik dacht; dit is zeker iets wat 'm iets heeft gedaan, dat merkte ik gewoon.

    Maar dan maakt hij er een heel probleem van dat ik dat vraag, waarom het mij iets uitmaakt hoe hij zich voelt en alles. Teriwjl hij vorige maand nog leuk lieverd & schat tegen me zei & zei dat ik best aardig kon zijn.. Maar las ik gewoon iets heel beleefd vraag, dan is 't maar opeens raar?



    okee, ik snap het wel geloof ik.
    en ind dat is wel raar?
    laat het gewoon een dagje rusten, misschien heeft hij zijn dag niet joh ;)
    het komt wel goed(H)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    ik sta morgen om 10 uur op zodat ik alvast huiswerk kan gaan maken,
    om 12.15 moet ikop het veld staan
    en ik heb nog een wedstrijd na mijn wedstrijd omdat ik in moet vallen.
    dan ben ik rond half 4 thuis
    en moet ikg elijk gaan douche
    rond half 5 weg omdat ik om 5 uur moet gaan werken en ik weet niet tot hoelaat. En zondag moet ik om 3 uur gaan werken en dan moet ik ook nog allemaal huiswerk doen enzo
    dus ik weet niet of ik er ook veel zal zijn, maar ik heb best veel leerwerk en als ikd at niet goed doe mag ik 1 okt denk ik niet gaan dus ik moet dat even doen (:

    ik speel morgen helemaal geen wedstrijd vanwege mijn vinger..
    maar ik sta ook vroeg op, voor mijn verjaardag (:


    Some things are changing too much.

    NIAM schreef:
    schatjes ik ga zo naar boven, maar dan ga ik nog op twitter en ik kom nog op mijn ipod hier heen
    ik moet er morgen half 9 weer uit voor mijn wedstrijd, maar dan kom ik denk ik nog wel even online voordat ik weg moet!

    TOT STRAKS SCHATJES <33333333333333333

    TOT ZOO <3333333333333333333


    Some things are changing too much.

    NIAM schreef:
    schatjes ik ga zo naar boven, maar dan ga ik nog op twitter en ik kom nog op mijn ipod hier heen
    ik moet er morgen half 9 weer uit voor mijn wedstrijd, maar dan kom ik denk ik nog wel even online voordat ik weg moet!

    TOT STRAKS SCHATJES <33333333333333333


    tot straks schatjee<333


    What's so bad about being different?

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    ik speel morgen helemaal geen wedstrijd vanwege mijn vinger..
    maar ik sta ook vroeg op, voor mijn verjaardag (:


    ja dat is echt kut joh, je vinger!
    Maar eeen hele fijne verjaardag morgen (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.