• Ja, sinds vandaag gisteren kan tijdreizen :Y)

    Alle Natuurkunde was namelijk gebaseerd op één of andere theorie van Einstein. Die theorie was dat er niks sneller was dat licht en dat je alleen kon tijdreizen als je sneller was dan licht. Maar er is dus niks sneller dan licht.
    Tot vandaag gisteren!
    Ze hebben namelijk een nieuw deeltje ontdekt die sneller gaat dan het licht. En dus kan vanaf vandaag gisteren het tijdreizen :Y)
    Alle Natuurkunde klopt dus ook niet meer, want het was gebaseerd op Einsteins theorie die dus niet klopt.

    Wat vinden jullie hiervan?
    Ik vind het wel vet

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 17:22 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    slowpoke schreef:
    huuuuh vanochtend zeiden ze op het nieuws dat heel veel wetenschappers er twijfels bij hadden dat het écht zo was en dat het nog verder onderzocht zou worden..


    Dat zeggen ze altijd :Y) Het gaat namelijk tegen 60 jaar aan theorie in, dus er zou HEEL wat aangepast moeten aan de huidige kennis van natuurkunde. Daarom geloven ze het niet zo snel, is immers maar 1 onderzoek.

    er zullen een boel onderzoeken volgen, en over een aantal jaar zal deze nieuwe kennis aangenomen of verworpen worden, afhankelijk van de uitkomsten van nieuwe onderzoeken


    quidquid excusatio prandium pro

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    HAHA. Cesar is een genie, joh (joehoe)


    ...
    Het is dat ik een pony ben >:C

    I hate the guy :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Geef mij een tijdmachine en pleur mij een paar jaar terug in de tijd, please? :"D


    Let it come and let it be

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ...
    Het is dat ik een pony ben >:C

    I hate the guy :Y)

    *schrijft op* Rainbow Dash hates Cesear, why that?
    But seriously, why do you hate him? He is genius if it's about dogs


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik vind het echt awesome. En ik vind het sowieso echt apart. Want natuurkunde wordt je vaak gegeven als een feit. Maar dit laat dus maar weer zien dat niets vast staat.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ...
    Het is dat ik een pony ben >:C

    I hate the guy :Y)

    Trouwens, er zijn best vaak astronomische docu's op Nat Geo bijv. met Stephen Hawking.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Leuke theorie, maar hij is nog niet aangetoond x'D We zullen wel zien of het ze nogmaals lukt en het geen berekeningsfouten waren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    FilmReel schreef:
    (...)
    Een vriendin.. Voor mij dan... En die had het van de Telegraaf


    haha, ik vertrouw de telegraaf sowieso al niet
    en de verkopers ook niet, maar dat is persoonlijk :Y)

    wel stoer dat het kan
    ik ga gelijk terug naar het verleden om bepaalde dingen recht te zetten, en ervoor zorgen dat sommige dingen nooit gebeurd zijn

    CountMeIn schreef:
    Geef mij een tijdmachine en pleur mij een paar jaar terug in de tijd, please? :"D

    Yayzz! Dan doe ik mijn groep 8 eventjes over. U_U

    Haha, natuurkunde stort in :Y)


    Not all those who wander are lost.

    FilmReel schreef:
    (...)
    *schrijft op* Rainbow Dash hates Cesear, why that?
    But seriously, why do you hate him? He is genius if it's about dogs


    NGC is no longer NGC. It's Cesar's egomasturbation channel

    Ik wil meer sterrenprogrammas! Ze zijn nu bijna nooit meer, vroeger keek ik altijd 2 uur na school en kwamen er NOG MEER!


    quidquid excusatio prandium pro

    Sneasel schreef:
    Dus, nu is alles wat ik in het voorbije jaar heb geleerd voor niks geweest? Hip hoi. (cat)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Gracias schreef:
    Haha, natuurkunde stort in :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gracias schreef:
    Haha, natuurkunde stort in :Y)


    Pfff, ten eerste is het een nieuwe theorie die nog niet bewezen is, ten tweede heeft het geen ene moer met dingen als mechanica te maken (voor zover ik weet)

    Kennis van tijd, ruimte en dat wat absoluut is stort in. Maar natuurkunde blijft nog voorlopig :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Áls het kan, wil ik terug naar de tijd dat ik vijf jaar was :3
    Maar dat is wel vet :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.