• Ja, sinds vandaag gisteren kan tijdreizen :Y)

    Alle Natuurkunde was namelijk gebaseerd op één of andere theorie van Einstein. Die theorie was dat er niks sneller was dat licht en dat je alleen kon tijdreizen als je sneller was dan licht. Maar er is dus niks sneller dan licht.
    Tot vandaag gisteren!
    Ze hebben namelijk een nieuw deeltje ontdekt die sneller gaat dan het licht. En dus kan vanaf vandaag gisteren het tijdreizen :Y)
    Alle Natuurkunde klopt dus ook niet meer, want het was gebaseerd op Einsteins theorie die dus niet klopt.

    Wat vinden jullie hiervan?
    Ik vind het wel vet

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 17:22 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    OMFG! Ik wil dat kunnen!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat was sinds gisteren al zo 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stoer.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Was het nu wel waar dan?
    Want ik hoorde vanochtend dat ze die nieuwe theorie erg in twijfel trokken..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bron?


    quidquid excusatio prandium pro

    NOS


    "I shut my eyes in order to see.'

    RainbowDash schreef:
    Bron?

    Een vriendin.. Voor mij dan... En die had het van de Telegraaf


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Baskuh schreef:
    Stoer.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het lijkt me wel vet, alleen ben ik bang dat dan de toekomst veranderd (als ik terug ga naar het verleden).

    Dus, nu is alles wat ik in het voorbije jaar heb geleerd voor niks geweest? Hip hoi. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    omg awesome!!
    dus miss kunnen we straks wel allemaal gaan tijdreizen, me likes ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Kalashnikov schreef:
    NOS


    Hrm. Hopen dat ze snel die klote dog whisperer van NGC schoppen en hier een programma over doen :Y)

    Ik wou dat ik beter was geweest in wiskunde, dan had ik sterrenkunde gestudeerd :(


    quidquid excusatio prandium pro

    huuuuh vanochtend zeiden ze op het nieuws dat heel veel wetenschappers er twijfels bij hadden dat het écht zo was en dat het nog verder onderzocht zou worden..


    | Reality is for people that lack imagination |

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hrm. Hopen dat ze snel die klote dog whisperer van NGC schoppen en hier een programma over doen :Y)

    Ik wou dat ik beter was geweest in wiskunde, dan had ik sterrenkunde gestudeerd :(

    HAHA. Cesar is een genie, joh (joehoe)


    "I shut my eyes in order to see.'

    slowpoke schreef:
    huuuuh vanochtend zeiden ze op het nieuws dat heel veel wetenschappers er twijfels bij hadden dat het écht zo was en dat het nog verder onderzocht zou worden..

    Het wordt sowieso geprobeerd om 't nog eens over te doen (: Mogelijk is 't zo, maar niet zeker.


    "I shut my eyes in order to see.'