• voor je huid? Dat vraag ik me dus echt af, en helpt het ook?
    Ik heb al wat research gedaan en blijkbaar zijn wortelen wel goed voor je huid :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ehm, ik geloof avocado x'D

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 14:43 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Banaan, volgens mij.


    Where words fail, music speaks

    ah die weet ik!
    vitamine C;
    citroen/limoensap, kiwi, sinaasappel.
    spinazie, tomaten, wortels, boter, olijven, noten, zonnebloempitten, volkorenbrood.
    Bron: Cosmogirl (A)

    astridc schreef:
    ah die weet ik!
    vitamine C;
    citroen/limoensap, kiwi, sinaasappel.
    spinazie, tomaten, wortels, boter, olijven, noten, zonnebloempitten, volkorenbrood.
    Bron: Cosmogirl (A)


    Thx, you are a hero!


    All I have in life, is my imagniation.

    Komkommer!
    Volgens Rarity tenminste, die zegt dat het goed is voor je ogen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Meer tips voor je huid, deze heb ik toevallig in favorieten staan dus ik dacht; laat ik het neerzetten.

    Verminder of stop het gebruik van voorgefabriceerd voedsel
    Het meeste voorgefabriceerde voedsel bevat veel chemicaliën en toegevoegde suikers die een slechte invloed hebben op jouw huid. Eet zoveel mogelijk natuurlijke producten. Zorg dat je elke dag ook rauwe groenten en fruit eet, zoals in een salade bij het diner.

    Drink veel water
    Iedereen weet het inmiddels wel maar het is onmisbaar om veel water te drinken per dag. Minimaal 1,5 liter, maar als je ook intensief hebt gesport dan moet je soms tot 3 liter drinken. Drink niet te veel in één keer maar doseer het over de hele dag. Water zorgt er voor dat afvalstoffen jouw lichaam verlaten en je hele lichaam hydrateren.

    Gebruik geen zout met Jodium (JoZo)
    Als je acne hebt is deze tip erg belangrijk. Jodium zorgt er namelijk voor dat acne verergerd. Als je wel zout wilt gebruiken dan kun je beter natuurlijk zeezout kopen.

    Eet en drink één maand geen zuivel om te bepalen of je allergisch bent
    Als je vaak last hebt van een rode of schilferige huid, dan kun je deze tip proberen. Veel mensen zijn namelijk licht allergisch voor zuivel zonder het zelf te weten. Wordt jouw huid zichtbaar beter, stop dan helemaal met het eten en drinken van zuivel. In tegenstelling tot wat veel mensen denken heeft jouw lichaam geen zuivel nodig. Dat je er sterke botten van krijgt is ook onjuist.

    Eet meer yoghurt en kwark (of juist niet)
    Deze tip is alleen voor mensen die geen (lichte) allergie hebben. Je hebt deze producten niet per se nodig, maar het kan wel helpen om een gezonde huid te krijgen. Yoghurt en kwark bevatten namelijk bepaalde bacteriën die bij sommige mensen leiden tot een goede darmflora. Dit kan weer goed zijn voor een mooie en gezonde huid. Let wel op want bij andere mensen heeft het juist een averechts effect. In dat geval moet je yoghurt en kwark links laten staan.

    Eet tenminste vijf keer per dag groente en/of fruit
    Een goede regel of je gevarieerde groenten en fruitsoorten binnen krijgt is door te kijken naar de kleur. Eet rode, oranje, gele, groene en paarse groenten en fruitsoorten. Ook de zaden zijn goed voor je.

    Meer vezels en onverzadigde vetten
    Eigenlijk gelden voor een goede huid veel van dezelfde regels als bij een dieet om gewicht te verliezen zoals je ook bij het vorige punt kon zien. Voor een goede huid zijn vezels en onverzadigde vetten van essentieel belang. Om vezels binnen te krijgen kun je volkoren producten, erwten en bruine/witte/groene bonen eten.
    Om genoeg onverzadigde vetten binnen te krijgen moet je regelmatig vis eten. Als je geen vis lust kun je ook omega-3 capsules kopen bij de drogist.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.