• Tell me, waar heb jij spijt van?
    Ik ben er wel benieuwd naar.. :'D dus gewoon puur uit nieuwsgierigheid.

    Ik heb er spijt van dat ik ooit iemand een.. tsja, een beetje een erge foto heb gestuurd naar een ex (toenmalige vriend ofc.) .. oh wat bezielde me.
    En ik heb er spijt van dat ik ja heb gezegd toen een meisje me vroeg, 3 weken terug ofzo. :B jongens zijn veel leuker.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Orchideous schreef:
    Zo veel.

    Bestaat er iemand die nèrgens spijt van heeft?


    You are beautiful, you are love.

    Defender schreef:
    (...)
    Bestaat er iemand die nèrgens spijt van heeft?


    Kleine kans.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    dat ik een meisje in de eerste klas heb gepest. Damn, daar heb ik zoveel spijt van..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Nergens van. Al mijn daden hebben mij gemaakt tot wat ik ben en daar moet ik mee verder, dus ik kan maar beter gewoon naar de toekomst kijken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zoveel. Van alle shít waar ik in terecht ben gekomen, dat ik mezelf begon te snijden, verbranden, dat ik rookte, en nog veel meer dingen.

    Ik heb geen spijt, van niks, want ik heb al mijn beslissingen gemaakt met een reden. Tuurlijk waren er wel dingen die ik beter niet had kunnen doen, zoals zoenen met de broer van een vriendin, maar hey toen vond ik het leuk xd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    dat ik te vaak te laat naar bed ga en dat ik teveel uitstel, daar heb ik op dit moment spijt van ;p

    Lang verhaal. Maar het begint met: er was eens een meisje dat een jongen ontmoette... of: er was eens een jongen dat een meisje ontmoette. Het is maar hoe je het bekijkt.
    God, als er een tijdmachine bestond... Ik zou het wel weten.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Genoeg dingen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Continue schreef:
    Lang verhaal. Maar het begint met: er was eens een meisje dat een jongen ontmoette... of: er was eens een jongen dat een meisje ontmoette. Het is maar hoe je het bekijkt.
    God, als er een tijdmachine bestond... Ik zou het wel weten.


    Tijdmachine. Give me it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De idiote dingen die ik net heb gedaan...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    da ik ooit een pen-friend in vertrouwen nam. die bitch, hoop dat ze doodvalt samen met haar nieuwe BFF en vriend


    -

    Zat dingen, maar ja iedereen maakt wel eens fouten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Te veel.


    Are you lost?

    te veel dingen..
    en het is niet echt leuk om erover na te denken>__<


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James