• Tell me, waar heb jij spijt van?
    Ik ben er wel benieuwd naar.. :'D dus gewoon puur uit nieuwsgierigheid.

Ik heb er spijt van dat ik ooit iemand een.. tsja, een beetje een erge foto heb gestuurd naar een ex (toenmalige vriend ofc.) .. oh wat bezielde me.
    En ik heb er spijt van dat ik ja heb gezegd toen een meisje me vroeg, 3 weken terug ofzo. :B jongens zijn veel leuker.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Anitaaa schreef:
    Ik probeer geen spijt te hebben van de dingen die ik doe. Ik leef met de instelling: 'ik heb die beslissing gemaakt met een reden'. Ik kan wel gewoon toegeven dat ik beter een andere beslissing heb gemaakt, maar ik probeer toch geen spijt te hebben.
    Om dan toch maar iets te zeggen: ik zou achteraf gezien heel erg graag Latijn blijven studeren zijn. Maar ik ben gestopt door de slechte leerkracht en als ik dat niet had gedaan, was het alleen maar erger geworden. Toch? Daar hou ik me aan vast. :Y)

Seriously, AMEN TO THIS!

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Alles wat ik tegen mijn vader heb gezegd in die ene ruzie..

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Van zoveel. :')

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Van heel veel.

Your make-up is terrible

Dat ik niet vroeger ben beginnen met leren voor die toets van bio. Ik kan het niet.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Olympia schreef:
    Dat ik niet vroeger EERDER ben beginnen met leren voor die toets van bio. Ik kan het niet.

Spellingsfout aangepast :Y)

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Raveleijn schreef:
    (...)
    Seriously, AMEN TO THIS!

Haha. :$:$

Has no one told you she's not breathing?

Dat ik intake heb gehad bij het Leger. Ik ben kleurenblind en daarom wezen ze me af. Oh, en ze vonden me te dik. Hoop dat ze allemaal doodvallen, een voor een.:W

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Celestia schreef:
    Te veel om op te noemen. Seriously.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Snivellus schreef:
    (...)

Spellingsfout aangepast :Y)

Kan je haar dan ook haar fout uitleggen? :-)

Has no one told you she's not breathing?

Dat ik mijn moeder niet steunden in tijden dat ik dat moest en mijn vader geloofden.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Hmm.. dat is een moeilijke. Het klinkt misschien heel erg raar, maar ik denk niet dat ik ergens spijt van heb. Ik heb alle beslissingen genomen met een reden waar ik nu nog steeds achter sta.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Anitaaa schreef:
    (...)
    Kan je haar dan ook haar fout uitleggen? :-)

"vroeg" is onregelmatig en krijgt als comparatief niet "vroeger" maar "eerder".

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

nergens, maar dan ook echt helemaal nergens van. ook niet van de ergste fouten die ik heb gemaakt.
    alles wat ik heb gedaan heeft me gemaakt wie ik ben en hoe ik ben. ik heb het op die manier gedaan omdat ik dacht dat dat het beste was op dat moment. daarom heb ik nergens spijt van, en waarom zuo je spijt hebben van iets wat al gebeurd is? je kan je beter zorgen gaan makaen om wat nog komt;)

Stop holding me under and let me breathe.

Ik heb spijt dat alles fout is gegaan.