• Daarstraks tijdens de middagpauze, hing ik op straat wat rond met enkele vriendinnen, lekker samen een ijsje eten enzo.
    Plots kreeg een vriendin telefoon van haar huilende zusje...
    Mijn vriendin werd lijkbleek, hing op en zei vlak voordat ze begon te rennen dat haar zusje was aangereden door een auto terwijl ze naar school fietste.
    Wij dus met zen allen achter onze vriendin aan tot we haar zusje zagen.
    Ze zat op de grond met haar fiets naast haar te huilen.
    Haar voorwiel was helemaal stuk en ze had zelf enkele schrammen op haar ellenboog en een grote blauwe plek op haar been.
    Wij meteen iemand van de school gebeld en dan weer terug naar school gegaan.
    De bestuurder is gewoon door gereden...het arme kind is maar 14 :S
    Gelukkig was het niets ernstig :)
    Maar toch, ik schrok me echt dood...

    Maar serieus, je moet eens proberen te lopen terwijl je een ijsje eet...
    Haast onmogelijk zonder vol te hangen :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Had ik ook bijna, een dronken gast. Ik ben de sloot in gefiest, zó bang was ik. Oh, en nat :3

    Wat een *****. Ugh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik had dat ijsje opzij gesmeten
    ik vind dat zusje veel belangrijker :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het is gewoon onvergefelijk en onvoorstelbaar dat mensen doorrijden na zoiets. Helaas gebeurd dat steeds vaker. Die paar centen zijn belangrijker dan de gesteldheid van de persoon die ze aanrijden. Echt ongelooflijk gewoon..


    ars moriendi

    nerveus schreef:
    Dat is echt erg :| Ook een grote schok voor dat meisje :( Dat er van die sukkels zijn die doorrijden :@ Ik snap dat niet hoor, dan ben je echt ziek.

    Gelukkig gaat alles goed met haar :)


    -

    nerveus schreef:
    Dat is echt erg :| Ook een grote schok voor dat meisje :( Dat er van die sukkels zijn die doorrijden :@ Ik snap dat niet hoor, dan ben je echt ziek.

    Gelukkig gaat alles goed met haar :)


    I feel guilty after every bite I take.

    Colibre schreef:
    Ze had 't nummerbord moeten noteren als ze de kans had. Dikke schadevergoeding.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.