• Daarstraks tijdens de middagpauze, hing ik op straat wat rond met enkele vriendinnen, lekker samen een ijsje eten enzo.
    Plots kreeg een vriendin telefoon van haar huilende zusje...
    Mijn vriendin werd lijkbleek, hing op en zei vlak voordat ze begon te rennen dat haar zusje was aangereden door een auto terwijl ze naar school fietste.
    Wij dus met zen allen achter onze vriendin aan tot we haar zusje zagen.
    Ze zat op de grond met haar fiets naast haar te huilen.
    Haar voorwiel was helemaal stuk en ze had zelf enkele schrammen op haar ellenboog en een grote blauwe plek op haar been.
    Wij meteen iemand van de school gebeld en dan weer terug naar school gegaan.
    De bestuurder is gewoon door gereden...het arme kind is maar 14 :S
    Gelukkig was het niets ernstig :)
    Maar toch, ik schrok me echt dood...

    Maar serieus, je moet eens proberen te lopen terwijl je een ijsje eet...
    Haast onmogelijk zonder vol te hangen :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    God, dat is irritant.
    Ik had dat ook, alleen in mijn geval bleef de bestuurder erbij.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Wat heeft ze dan ontzettend veel geluk gehad.
    Ik spreek helaas uit ervaring.

    Hij is gewoon doorgereden?Misschien was hij erg geschrokken maar dan zou je normaal terug moeten komen.
    Wel erg voor dat zusje ze heeft toch niks?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dat is echt erg :| Ook een grote schok voor dat meisje :( Dat er van die sukkels zijn die doorrijden :@ Ik snap dat niet hoor, dan ben je echt ziek.

    Gelukkig gaat alles goed met haar :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat was hier in de buurt eergisteren ook. Alleen was dat minder goed afgelopen..
    OT: Ik vind het echt vreselijk dat sommige mensen dan gewoon doorrijden. Dat is gewoon ziek. Gelukkig gaat het allemaal goed met haar!

    Aahw, wat erg. ;x
    Gaat het een beetje met haar? Is ze al bekomen van de schok enzo?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    zo erg voor dat meisje en eerlijk ik zou gewoon mijn ijsje hebben weggegooid hoor

    Ze had 't nummerbord moeten noteren als ze de kans had. Dikke schadevergoeding.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    Ze had 't nummerbord moeten noteren als ze de kans had. Dikke schadevergoeding.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ahw arme kiddo dat het is <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Basturdo schreef:
    Ze had 't nummerbord moeten noteren als ze de kans had. Dikke schadevergoeding.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Basturdo schreef:
    Ze had 't nummerbord moeten noteren als ze de kans had. Dikke schadevergoeding.

    Exact wat ik wou zeggen.


    Has no one told you she's not breathing?

    laulotjee schreef:
    zo erg voor dat meisje en eerlijk ik zou gewoon mijn ijsje hebben weggegooid hoor

    Dat heeft mijn vriendin gedaan, maar ik vond het te lekker om weg te gooien:$


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    nerveus schreef:
    Dat is echt erg :| Ook een grote schok voor dat meisje :( Dat er van die sukkels zijn die doorrijden :@ Ik snap dat niet hoor, dan ben je echt ziek.

    Gelukkig gaat alles goed met haar :)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Serieus.. wat een ***automobilist.
    Ik ben ook ooit aangereden, was volgens mij 13 en die man was zelf ook extreem geschrokken en moest bijna huilen van schrik. Zo zielig want ik had helemaal niets alleen een blauwe plek op mijn heup.


    Don't dream your life, but live your dream!