• Wel, er staan vaak stories in de top en als je gaat kijken zie je dat ze meer kuddo's hebben dan abonnementen. Why is that? Als je geen abonnement neemt op de storie, dan is dat met een reden dan ga je toch geen kuddo geven? (althans, dat is mijn redenering)

    Sorry, als hier al een topic over zou zijn

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:37 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Proxysite, onbeperkt kudoën.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik heb gehoord dat ze dat dan zelf doen emt proxyservers ofzo.. o.o maar, weet ik veel..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Deze mensen zijn in staat om met kudo's te kloten, nogal triest als je het mij vraagt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ja, die mensen zijn gewoon fucking vaag ofzo. Kudo's met proxy server idk?

    Hier is al een topic over. Of meerdere eigenlijk.


    Felix

    Hier zijn wel topics over maarja.
    Bladwijzers of proxy.

    Rarity schreef:
    Proxysite, onbeperkt kudoën.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Rarity schreef:
    Proxysite, onbeperkt kudoën.


    Seriously? Dat vind ik zielig mijn mening, don't shoot me


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Glameow schreef:
    Deze mensen zijn in staat om met kudo's te kloten, nogal triest als je het mij vraagt.


    Ja, ik geef je gelijk. Want er zijn mensen die echt in die top horen, maar er niet instaan


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Acquiro schreef:
    (...)

    Seriously? Dat vind ik zielig mijn mening, don't shoot me

    Ik vind het ook héél zielig, so I don't shoot you :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Acquiro schreef:
    (...)

    Seriously? Dat vind ik zielig mijn mening, don't shoot me

    It's true.

    Acquiro schreef:
    (...)

    Seriously? Dat vind ik zielig mijn mening, don't shoot me


    *Eens met mening*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bladwijzers(Krijg je niet zoveel mailtjes, een bladwijzer is net als een boekenleger)
    Sommige kunnen met die kudo's kloten


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Glameow schreef:
    Deze mensen zijn in staat om met kudo's te kloten, nogal triest als je het mij vraagt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rarity schreef:
    (...)
    Ik vind het ook héél zielig, so I don't shoot you :')


    Kom op, wat een bezigheid.. Jezelf (of iemand anders het laten doen) kudoën


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."