Describe your perfect boyfriend/ girlfriend. tis simpel beschrijf jouw perfecte vriendje/vriendinetje. xx
[ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:06 ]
You don't understand. You kill, because you think you have to, to save souls. I kill, because i like it. - the bleeding
Severed schreef: (...) Het lijkt me dat ze sowieso al moeite heeft met logisch nadenken.
"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."
Genius schreef: (...) Blijkbaar niet. Maakt niet uit hoor, ik vergeef je (bloos)
All I have in life, is my imagniation.
Acquiro schreef: Gewoonweg mijn vriendje! Ik weet dat het cliché klinkt, maar mijn vriendje is perfect voor mij.
Alis volat propriis.
Acquiro schreef: (...) ze heeft meer logica dan jullie 2 samen
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
Fog schreef: (...) Ik hoef je vergiffenis niet, maar toch bedankt
-
Poging tot ingrijpen En nu gaan we allemaal weer on-topic, of ik sluit 't topic per direct! Wat probably toch wel zo zal zijn (:
[ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 20:00 ]
"I shut my eyes in order to see.'
Severed schreef: (...) Braaf kindje, je bent al zo'n grote en slimme meid.
Genius schreef: (...) Ik snap het nut niet waarom je steeds van die dingen zegt die nergens op slaan. Wil je soms dat ik ophou met reageren? :'D
Acquiro schreef: (...) Ja, ik weet het. Maar toch bedankt
Severed schreef: (...) Ga nu maar weer met je barbies spelen.
[ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 20:02 ]
Fog schreef: (...) Waarom zou mijn reactie nergens op slaan? Het is een perfect normale zin hoor Je mag doen wat je wilt
Dikkelama schreef:
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
Genius schreef: (...) Weet ik, heb ik je toestemming niet voor nodig. Sorry nynk! Sluit dit topic maar gewoon :'D