• Describe your perfect boyfriend/ girlfriend.

    tis simpel beschrijf jouw perfecte vriendje/vriendinetje.
    (H)
    xx

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:06 ]


    You don't understand. You kill, because you think you have to, to save souls. I kill, because i like it. - the bleeding

    spontaan
    liefdevol
    gek
    begripvol
    volwassen
    af en toe melig
    (heeft waarschijnlijk ogen waar ik helemaal ik kan verdrinken.)

    srry jongens/meisjes heb een heeeeeeeele (H)-bui.

    x

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:09 ]


    You don't understand. You kill, because you think you have to, to save souls. I kill, because i like it. - the bleeding

    Well she's taller then me, has light blue eyes and goldblonde hair..
    she's very sweet, hyperdramatic, adorable... <3

    .. Nu mis ik haar. T_T


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een lieve jongen, waarmee ik over staar durf te lopen, een jongen die me mag zoals ik ben en waarmee ik kan lachen.


    <3

    Hier is al een topic van.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nobody's Perfect.
    Maar hij MOET humor hebben, anders maakt hij écht geen kans, hehe.


    Me so good.

    Iemand die mij begrijpt.


    Life is hard and then we die

    Blond haar, groene ogen, een mooie lach, groter dan mij.. Hij moet me aan het lachen kunnen brengen, maar we kunnen ook serieuze gesprekken voeren. We delen alles met elkaar en kunnen over alles praten. Hij moet eerlijk en oprecht zijn.
    Mijn vriend is gewoon geweldig <3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Iemand die me niet bekritisiert, die me respecteert om wie ik ben en niet om wie ik wil zijn. Het liefst iemand die me begrijpt in alles wat ik voel. Iemand die zich niet voor me als ik de meest gênante dingen uithaal.
    Qua uiterlijk val ik het snelst op Jared Leto-blauwe ogen en roodachtig Wemel-haar.
    Maar ik besef dat ik veel te veel eis. (x


    Felix

    Mooie blauwe ogen, donker haar, 1,90 met supersexy armen, lief, gevoelig, teder maar ook jongensachtig, slim genoeg om een discussie mee te houden maar toch onderdanig aan mijn slimheid. Ik moet me veilig bij hem voelen en hij moet me toch wel een beetje begrijpen, hoe raar ik ook ben. Oh, een beetje kinderachtig kan ook geen kwaad.

    Oh, I found him. =3

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:26 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mooie blauwe ogen, donker haar, 1,90 met supersexy armen, lief, gevoelig, teder maar ook jongensachtig, slim genoeg om een discussie mee te houden maar toch onderdanig aan mijn slimheid.

    Oh, I found him. =3
    Hihihi Niksel toch :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hihihi Niksel toch :P


    Ja, ik wil aan het einde van de discussie toch wel gelijk krijgen hoor. :C


    Your make-up is terrible

    Ik zag dit vorige week op Tumblr, vond het echt prachtig. Niet echt naar het onderwerp van dit topic but idc.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:25 ]

    Een lieve en slimme jongen, die niet per se gevoelig hoeft te zijn maar wel aandacht moet geven aan zijn meisje. Hij moet humor hebben, maar ook serieus in het leven kunnen staan en bovendien mij volledig accepteren om wie ik ben. Ik moet goed met hem kunnen praten en me veilig voelen bij hem, maar hij moet zich ook niet aan me opdringen.
    Verder val ik op blonde en lange jongens (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hooligan schreef:
    Ik zag dit vorige week op Tumblr, vond het echt prachtig. Niet echt naar het onderwerp van dit topic but idc.



    That is beautiful... and very true.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een heel zachtaardig iemand, open als een boek, spontaan, vriendelijk, behulpzaam. Neemt z'n toekomst serieus.

    Geen extremist (op allerlei gebieden, such as religie, politiek). Geen (soft)drugs, alcohol met mate, ook 't liefst een niet-roker. Voila. + D'r moet een klik zijn van beide kanten. Geen narrowminded dickface. Te veel ervaringen met zulke jongens, de lol is er vanaf.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste