• THEY LIGHT UP OUR WORLDS LIKE NOBODY ELSE.





    We love them for who they are.. They've great personalities and are not only hot.. They are so much more then that and that is why we love them.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 22:31 ]


    What's so bad about being different?

    MALIKZAYN schreef:
    Ik kan misschien gaan als ik het uur weet, maar dan heb ik niemand die met me mee gaat en ik ga echt niet helemaal alleen naar Amsterdam en terug :'s

    Waar woon je?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NIAM schreef:
    (...)dat zou ik echt geweldig vinden, maar ik weet niet of mijn moeder dat vertrouwt en alles pffff wat een gezeik.

    Ik kan toch vrij reizen, dus ik zou sowieso naar jou toe willen komen! Stel het anders voor :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    (...)
    Waar woon je?

    Zoersel, Antwerpen :'s


    The soul needs autumn.

    Parabatai schreef:
    (...)

    Haha, sorry. Maar een van jullie hier. Woonde in Almere dacht ik. haha. Maar als je dan op het Hp zit. Dan heb je een studiemiddag die dag. haha. Ik ving zoiets op. Kan het mis hebben haha.


    Chanou woont in Almere... (:


    What's so bad about being different?

    Wejooo
    sanne!

    Angela Pricilla en Chantal hebben helemaal een gesprek over 1D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    Zoersel, Antwerpen :'s

    Ik woon in Eindhoven, ik weet niet of je met de trein reist anders zouden we op een station kunnen afspreken en samen reizen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    En sanne, als jij wel mag en ik niet, dan spijbel ik denkik wel gewoon hoor ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Parabatai schreef:
    (...)

    Haha, sorry. Maar een van jullie hier. Woonde in Almere dacht ik. haha. Maar als je dan op het Hp zit. Dan heb je een studiemiddag die dag. haha. Ik ving zoiets op. Kan het mis hebben haha.
    Chanou woont in Almere?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    robiinnx schreef:
    Wejooo
    sanne!

    Angela Pricilla en Chantal hebben helemaal een gesprek over 1D
    ECHT.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)ECHT.


    Ja over dat ze echt kanp zijn, en dit en dat. En die is van mij en die mag jij hebben, haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Sestican schreef:
    (...)
    Ik woon in Eindhoven, ik weet niet of je met de trein reist anders zouden we op een station kunnen afspreken en samen reizen (:

    Als mijn ouders willen brengen met auto, maar mss ook met de trein ik weet nog niet uh, ik vind het gewoon vreselijk om alleen in zo'n menigte te gaan staan en zeker als ik de stad/streek niet ken :'(, ik ga nog wat rondvragen en anders zou ik graag willen afspreken aan het station ghehee


    The soul needs autumn.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    Als mijn ouders willen brengen met auto, maar mss ook met de trein ik weet nog niet uh, ik vind het gewoon vreselijk om alleen in zo'n menigte te gaan staan en zeker als ik de stad/streek niet ken :'(, ik ga nog wat rondvragen en anders zou ik graag willen afspreken aan het station ghehee

    Als je met de trein gaat laat maar weten, het is altijd leuk om andere fans te ontmoeten! En ik ken Amsterdam, dus ik zal je redden ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    (...)
    Als je met de trein gaat laat maar weten, het is altijd leuk om andere fans te ontmoeten! En ik ken Amsterdam, dus ik zal je redden ;D
    DAN WIL IK OOK MET JOU MEE ANDERS DAN VIND IK HET ENG ;x


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)DAN WIL IK OOK MET JOU MEE ANDERS DAN VIND IK HET ENG ;x

    Jij moet met mij mee <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zullen we even wachten op nog wat meer informatie voordat we helemaal gaan stressen en alles?
    Want ik word er echt helemaal gek van zo ;x

    we weten de tijd nog niet eens en wat het nou precies is.


    It's like I'm finally awake - One Direction.