• THEY LIGHT UP OUR WORLDS LIKE NOBODY ELSE.





    We love them for who they are.. They've great personalities and are not only hot.. They are so much more then that and that is why we love them.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 22:31 ]


    What's so bad about being different?

    Ze gaan het laatst naar Nederland. 2 oktober in Stockholm, 3 oktober Milaan, 4 München en 5 A'dam. Ik vind dit echt zo lullig! Ze zijn al eens in Zweden geweest en nu hebben al die trutten daar weer de kans om hun te meeten/zien/whatever, want het is in het weekend en bij Italië, Duitsland en ons niet.(huil)(huil)(huil)


    There is nothing more badass than being yourself

    gvd, ik mag dus misschien niet,
    maar ik denk erover om gewoon te gaan spijbelen, jammer dan dat mijn ma zo boos is :$


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    StylesSwag schreef:
    Ze gaan het laatst naar Nederland. 2 oktober in Stockholm, 3 oktober Milaan, 4 München en 5 A'dam. Ik vind dit echt zo lullig! Ze zijn al eens in Zweden geweest en nu hebben al die trutten daar weer de kans om hun te meeten/zien/whatever, want het is in het weekend en bij Italië, Duitsland en ons niet.(huil)(huil)(huil)

    Niet iedereen in Zweden heeft de kans gehad om 1D te zien... Ik vind het leuk dat ze daar ook komen, maar ik snap gewoon niet waarom ze niet overal een paar dagen blijven ofzo en alleen in de weekends signings doen :[


    The soul needs autumn.

    StylesSwag schreef:
    Ze gaan het laatst naar Nederland. 2 oktober in Stockholm, 3 oktober Milaan, 4 München en 5 A'dam. Ik vind dit echt zo lullig! Ze zijn al eens in Zweden geweest en nu hebben al die trutten daar weer de kans om hun te meeten/zien/whatever, want het is in het weekend en bij Italië, Duitsland en ons niet.(huil)(huil)(huil)
    Voor italië is dat ook een beetje lullig :$ Milaan ligt harstikke noordelijk & dat land is weet ik het hoeveel groter dan nl. Maarja, het is echt lullig


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    FUCK ZOOI! mijn ma zegt net.
    Je gaat zoiezo niet spijbelen.. heel misschien mag jenog na school. fuck heb de laatste 2 uur gym..


    What's so bad about being different?

    ik hoop zo dat ik mag he, maar ik doe er alles voor om ze te ontmoeten serieus. EN OMIJNGOD ZE KOMEN OVER 2 WEKEN AL ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bij mij is er nog niemand thuis, alleen mijn zus. ik ben die week bij mijn ma dus ik hoop zo zo zo zo zo erg dat ik ziek mag melden van haar. echt ik heb zoveel voor ze over, maar stel het is een concert, dan kan je 's avonds na school er nog heen... maar als het en signing is dan is het overdag. ik vind echt dat ze niet slim zijn geweest met de keuze. ik kan echt huilen als ik niet mag ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    En ik word steeds meer chag..


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    Niet iedereen in Zweden heeft de kans gehad om 1D te zien... Ik vind het leuk dat ze daar ook komen, maar ik snap gewoon niet waarom ze niet overal een paar dagen blijven ofzo en alleen in de weekends signings doen :[


    Oh, chips, het verkeerde bericht.xD

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:45 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik ga maar verder met m'n geschiedenis, want ik word er niet bepaald vrolijker op.;s Dat ligt niet aan jullie hoor!(:


    There is nothing more badass than being yourself

    OMG... maybe mag ik gym skippen vvan mijn ma(:
    want ik heb voor gym een tussenuur.. dus dan bn ik om half 2 uit.


    What's so bad about being different?

    Nouis schreef:
    OMG... maybe mag ik gym skippen vvan mijn ma(:
    want ik heb voor gym een tussenuur.. dus dan bn ik om half 2 uit.
    YEAH. omijngod ik ga vragen of ik CKV mag skippen, echt daar doe je geen fuck, en daarvoor heb ik pauze dus dan ben ik om 1 uur uit. tenzij ik helemaal ziek mag melden hehe.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:47 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    MAAR NU KOMT MIJN ALLERGROOTSTE PROBLEEM; als robin niet mag, ik mag niet in mijn ééntje naar amsterdam ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nouis schreef:
    OMG... maybe mag ik gym skippen vvan mijn ma(:
    want ik heb voor gym een tussenuur.. dus dan bn ik om half 2 uit.
    Ik heb woensdag een behoorlijke kut dag met als laatste lessen Frans, Grieks en natuurkunde...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NIAM schreef:
    (...)YEAH. omijngod ik ga vragen of ik CKV mag skippen, echt daar doe je geen fuck, en daarvoor heb ik pauze dus dan ben ik om 1 uur uit. tenzij ik helemaal ziek mag melden hehe.


    mijn moeder vind gym bullshit.. dusjaaa(:


    What's so bad about being different?