• THEY LIGHT UP OUR WORLDS LIKE NOBODY ELSE.





    We love them for who they are.. They've great personalities and are not only hot.. They are so much more then that and that is why we love them.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 22:31 ]


    What's so bad about being different?

    & serieus. Ik heb een vriendin en die weet nu al dat ze mag. Haar moeder wil brengen en gwn echt mee. Ik ben zo jaloers. Al heb ik nogniet eens gevraagd of ik mag


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ga gewoon en anders bel ik mijn oom en tante op of ik daar mag logeren (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga gewoon en anders bel ik mijn oom en tante op of ik daar mag logeren (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik zie het nu al voor me he; mam one direction komt naar nederland, op een schooldag. het is nog niet zeker of het een concert is of iets anders, maar als het bijvoorbeeld een signing is is het overdag. mag ik erheen? ma; nee sanne dat doen we niet. -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NOOO, jullie moeten allemaal komen D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Okaay mijn ma is nu weg.. ik ga straks vragen of ik gym da mag skippen(:


    What's so bad about being different?

    @Nouis. Zat jij toevallig niet op het Helen Parkhurst? Ik ving zoiets op. In almere?


    SLOAN.

    Sestican schreef:
    NOOO, jullie moeten allemaal komen D:
    weetje wat het is, ALS ik zou mogen & robin bijvoorbeeld niet en die gaat ook niet spijbelen of weet ik veel wat. ik mag nooit in mijn ééntje naar amsterdam -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik heb weer zo iets dat ik nooit iets durf te vragen omdat ik bang ben voor wat ze zeggen --''
    Dus dan drentel ik maar wat op en neer. Uiteindelijk iets van: ohja, mama, one direction komt 5 oktober, maar we weten nog niet hoelaat. Mag ik er heen?
    Dan gaat ze vragen welke dag en als ik zeg woensdag dan zou ik eigenlijk niet weten hoe ze reageert.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Parabatai schreef:
    @Nouis. Zat jij toevallig niet op het Helen Parkhurst? Ik ving zoiets op. In almere?


    Ik woon in Koog a/d zaan...


    What's so bad about being different?

    NIAM schreef:
    (...)weetje wat het is, ALS ik zou mogen & robin bijvoorbeeld niet en die gaat ook niet spijbelen of weet ik veel wat. ik mag nooit in mijn ééntje naar amsterdam -.-

    Dan kom ik eerst naar jou toe?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sanne, zo gaat het ook bij mij >.<
    Alsnog is ze ook zo overbezorgt, over dat het in Amsterdam is. Maar ik heb het nog niet gevraagd, maar ik weet nu gewoon al bijna zeker dat ik niet mag.

    Ik kan misschien gaan als ik het uur weet, maar dan heb ik niemand die met me mee gaat en ik ga echt niet helemaal alleen naar Amsterdam en terug :'s


    The soul needs autumn.

    Nouis schreef:
    (...)

    Ik woon in Koog a/d zaan...


    Haha, sorry. Maar een van jullie hier. Woonde in Almere dacht ik. haha. Maar als je dan op het Hp zit. Dan heb je een studiemiddag die dag. haha. Ik ving zoiets op. Kan het mis hebben haha.


    SLOAN.

    Sestican schreef:
    (...)
    Dan kom ik eerst naar jou toe?
    dat zou ik echt geweldig vinden, maar ik weet niet of mijn moeder dat vertrouwt en alles pffff wat een gezeik.


    If you spread your wings, you can fly away with me.