• THEY LIGHT UP OUR WORLDS LIKE NOBODY ELSE.





    We love them for who they are.. They've great personalities and are not only hot.. They are so much more then that and that is why we love them.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 22:31 ]


    What's so bad about being different?

    NIAM schreef:
    bij mij is er nog niemand thuis, alleen mijn zus. ik ben die week bij mijn ma dus ik hoop zo zo zo zo zo erg dat ik ziek mag melden van haar. echt ik heb zoveel voor ze over, maar stel het is een concert, dan kan je 's avonds na school er nog heen... maar als het en signing is dan is het overdag. ik vind echt dat ze niet slim zijn geweest met de keuze. ik kan echt huilen als ik niet mag ;$



    Sanne,wij moeten dat treinkaartje gaan kopen bij de jumbo.
    Als mijn ma me niet ziek wilt melden voor die dag, ga ik gewoon spijbelen en dan echt fockoff als ze erachter komen, en dan is mijn ma maar boos.
    ik heb er gewoon echt alles voor over,
    en ik heb die 3 focking 3 pw;s dus ik ga daar supergoed voor leren.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Er worden toch wel een soort van uren bekend gemaakt en als het met wristbandjes werkt ga ik niet eens de moeite nemen om te gaan want dan blijven er mensen overnachten en zijn de kansen dat je binnenkomt als je na 10uur aankomt 1,1 % ><


    The soul needs autumn.

    robiinnx schreef:
    (...)


    Sanne,wij moeten dat treinkaartje gaan kopen bij de jumbo.
    Als mijn ma me niet ziek wilt melden voor die dag, ga ik gewoon spijbelen en dan echt fockoff als ze erachter komen, en dan is mijn ma maar boos.
    ik heb er gewoon echt alles voor over,
    en ik heb die 3 focking 3 pw;s dus ik ga daar supergoed voor leren.
    ik ga dat echt niet doen, sorry. want ik weet zeker dat ik dan nooit nooit nooit meer weg mag de komende 4536736574325235 dagen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)YEAH. omijngod ik ga vragen of ik CKV mag skippen, echt daar doe je geen fuck, en daarvoor heb ik pauze dus dan ben ik om 1 uur uit. tenzij ik helemaal ziek mag melden hehe.
    Ik kan kijken of ik Frans kan skippen. Dan ben ik 2 uur vrij... Maar beetje opvallend als 3 vriendinnen er opeens niet zijn :'D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NIAM schreef:
    (...)ik ga dat echt niet doen, sorry. want ik weet zeker dat ik dan nooit nooit nooit meer weg mag de komende 4536736574325235 dagen.


    ja dat snap ik wel bij jou, pff ik weet het ook niet hoor
    ze moeten het gewoon even snel laten weten.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    MALIKZAYN schreef:
    Er worden toch wel een soort van uren bekend gemaakt en als het met wristbandjes werkt ga ik niet eens de moeite nemen om te gaan want dan blijven er mensen overnachten en zijn de kansen dat je binnenkomt als je na 10uur aankomt 1,1 % ><
    Dan ga ik echt dood, want ik ga no-way overnachten & ik moet om half 9 weer op school zijn


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    (...)Ik kan kijken of ik Frans kan skippen. Dan ben ik 2 uur vrij... Maar beetje opvallend als 3 vriendinnen er opeens niet zijn :'D
    ik kan ook gewoon vragen of ik op de helft van de dag ziek mag melden, als het concert is zeg maar. want als het signings zijn ga ik vragen of ik voor 1x in mijn hele school tijd een x nep ziek mag zijn zodat ik daar vroeg heen kan.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    robiinnx schreef:
    (...)

    ja dat snap ik wel bij jou, pff ik weet het ook niet hoor
    ze moeten het gewoon even snel laten weten.
    godverdomme ik vind dit echt niet leuk, als ik niet kan he, ik ga huilen echt.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)godverdomme ik vind dit echt niet leuk, als ik niet kan he, ik ga huilen echt.



    ja nou ik zat dus net helemaal te shaken op de bank, en mijn ma vind het echt zwaar overdreven,
    ik ga dat ook gewoon vragen, ik heb die dag nog geen toets staan, en het is maar 1 dag? woensdag is echt een dag waarbij ik bijna niks heb enzo dus, men ik moet er gewoon heen.....



    AND LADYS DONT FORGET 9 OKTOBER <33


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    wejoo, one direction krijgt een hele lading over zich heen dat niemand dan kan enzo, haha ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    mijn ouders moeten snappen dat ik dit wil, ik wil dit echt niet missen, hierna gaan ze sowieso eerst in engeland touren, daarna in amerika. dat durf ik te wedden, weetje wel niet hoelang het dan duurt voordat ze hier weer heen komen & tegen die tijd zijn er 3543498573895 fans bij gekomen in NL, dus de kans dat je ze dan kan ontmoeten is zooooo veel kleiner.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OMFG, IK BEN ZO BLIJ EN IK GA ER HEEN*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat is er 9 oktober? Komt het album dan uit ofzo? Sorry, ik kan echt merken dat ik alweer helemaal met school bezig ben.;s


    There is nothing more badass than being yourself

    IK MOET ER OOK GEWOON HEEN,

    mijn moeder moet dat echt begrijpen, en ik ga echt nu heel erg mijn best doen voor school,
    en heel veel zeuren;x het is maar 1 dag om ziek te melden. 1 FOCKING dag


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NIAM schreef:
    mijn ouders moeten snappen dat ik dit wil, ik wil dit echt niet missen, hierna gaan ze sowieso eerst in engeland touren, daarna in amerika. dat durf ik te wedden, weetje wel niet hoelang het dan duurt voordat ze hier weer heen komen & tegen die tijd zijn er 3543498573895 fans bij gekomen in NL, dus de kans dat je ze dan kan ontmoeten is zooooo veel kleiner.


    Jij hebt gelijk.


    There is nothing more badass than being yourself