• Oke, dit is misschien raar maar eum.. Ik wil dus een baby. Ik ben 16 (ik weet het jong en blahblah, heb die hele preek al gehad van mijn vriendje) maar ik wil het echt zo graag ik heb geen idee, een meisje van mijn school was zwanger en meteen wou ik het ook. Mijn vriendje blijft nee zeggen, maar nu is dus mijn vraag.
    Is het een fase of ben ik nu gewoon gek?
    Ik weet ook zeker dat het me gaat lukken áls ik een kind krijg.


    Some people are artists. Some, themselves, are art.

    Je hebt een vriend? Hormonen. Je lichaam wilt kinderen omdat je je moed voortplanten, dus zegt je lichaam we gaan haar hormonen geven waardoor ze een kind wilt. Zeker als je een vriend heb, heb je dat veel. En,God niet te geloven dat dit ga zeggen, je bent een puber, dus veel hormonen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het zijn maar fases van je hormonen. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    De meesten zeggen dat het een fase is. I dunno, heb nooit kinderen willen hebben en nu nog steeds niet..


    No growth of the heart is ever a waste

    Geniet liever nog even van je leven, er is nog genoeg tijd daarvoor (:


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    POM schreef:
    Meid, weet waar je aan begint. Als je een baby krijgt dan zal je automatisch minder/geen tijd meer hebben/krijgen voor school. En als je school niet kunt doen kun je niet studeren/aan een redelijk goede baan komen..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Stray schreef:
    Komt vast door je hormonen. En anders zou ik je wel voor gek verklaren... Sorry


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik snap het helemaal (:
    Mijn beste vriendin(die woont in Miami, haar moeder aan het zoeken blablabla) En die is ook zwanger(ze is 18)
    En stiekem was ik ook en beetje jaloers, maar ik wist van mezelf dat ik dat niet aankan; ik ben zelf nog en echt kind.
    Ik zou er nog en jaartje of 4/5 mee wachten als ik jouw was.
    Maar ik vind je niet raar ofzo.


    Me and my pony are one (:

    Stray schreef:
    Komt vast door je hormonen. En anders zou ik je wel voor gek verklaren... Sorry


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Het is gewoon een fase waar je overheen moet. Luister maar naar je vriend, die weet het goed (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Het is maar een fase, kom je wel overheen. Dat heb ik ook gehad.


    Forever.

    Ga werk zoeken bij Teen Mom of 16 and Pregnant.. Nee hoor, grapje! Daar kom je wel over heen, dat kan iedereen overkomen.:W

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 14:15 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb mijn hele leven wel een kinderwens gehad, maar ik zou ze zeker niet willen voordat ik van school af ben! En waarschijnlijk daarna nog universiteit, dus dat duurt nog wel even. Toch zou ik niet al te oud willen zijn en begrijp ik je ergens wel. Maar denk alsjeblieft goed na! Je hele toekomst hangt er vanaf.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 14:25 ]


    i put the fun in funeral

    Ik ken het, ik wil het ook heel graag. Maar ik ga het hoe dan ook nu niet doen.
    Jij en ik -ik ben ook bijna 16- zijn te onverantwoordelijk, financieel onstabiel en gewoonweg te jong.
    Als je nu een baby zou nemen zou dat ronduit egoïstisch zijn.


    everything, in time

    Bugh, gewoon tijdelijk inderdaad. Ik zou je dus vooral even inhouden en gewoon wachten totdat het voorbij is, voor je met een kind zit opgescheept. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Neem een babyborn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.