• Een vriendin van mij is binnenkort jarig, en omdat dat zo'n beetje een traditie is binnen ons vriendinnengroepje willen we wat lekkers gaan maken voor haar verjaardag.
    Alleen hebben we alle taarten en andere voor de hand liggende dingen al eens gemaakt, en we willen wel graag iets unieks en lekkers maken.

    Dus wie weet een lekkere taart/cake/iets in die richting wat we kunnen maken? Iets origineels dus, en het liefst met chocolade ^^
    Alvast bedankt! <3

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 21:42 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cocos chocolade cake?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Regenboog cake?


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Soesjes? :Y_ of eclairs? en chocola er op en klaar?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iets lekkers met chocolade voor een vriendin?

    Ik heb wel een idee maar dat is 18+ (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Inviolable schreef:
    Regenboog cake?

    Tell me more please? Klinkt gaaf, maar ik zou niet weten hoe :x


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Chocolade fontijn, misschien is dat ook leuk


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    RainbowDash schreef:
    Iets lekkers met chocolade voor een vriendin?

    Ik heb wel een idee maar dat is 18+ (cat)

    OMG hahaahaha :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cocos chocolade cake is trouwens heel lekker, ze verkopen het bij de albert heijn. Damn, ik moest het proeven (ik werk daar) en ik heb meteen een doosje me naar huis genomen.
    Maar weet niet hoe je het moet maken.


    Don't dream your life, but live your dream!

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Tell me more please? Klinkt gaaf, maar ik zou niet weten hoe :x


    Hmm ja het is gewoon een cake of taart in welke vorm je dat dan ook wil.. En koop je verschillende kleurstoffen, zodat je de kleuren van de regenboog kunt maken.. Dan maak je het deeg, verdeelt dat en kleurt dat, en daarna voeg je het samen in de vorm en stop je hem in de oven en heb je een regenboog cake.. Maar ik las net pas dat het met chocolade moest ;x. En dit is niet met chocolade, ofja kan wel.. Dan stop je er bijvoorbeeld nog kleine stukjes chocolade in..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Een Sacher Torte ofzo n.n
    Of laagjes haha! :3 Met kleurtjes.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Inviolable schreef:
    (...)

    Hmm ja het is gewoon een cake of taart in welke vorm je dat dan ook wil.. En koop je verschillende kleurstoffen, zodat je de kleuren van de regenboog kunt maken.. Dan maak je het deeg, verdeelt dat en kleurt dat, en daarna voeg je het samen in de vorm en stop je hem in de oven en heb je een regenboog cake.. Maar ik las net pas dat het met chocolade moest ;x. En dit is niet met chocolade, ofja kan wel.. Dan stop je er bijvoorbeeld nog kleine stukjes chocolade in..

    Chocolade moet niet hoor, daar houden we alleen allemaal heel erg van.
    Maar ik vind 't wel een heel leuk idee, bedankt!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Chocoladefondue :9~:9~


    Owl you need is love.

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Chocolade moet niet hoor, daar houden we alleen allemaal heel erg van.
    Maar ik vind 't wel een heel leuk idee, bedankt!


    Haha oke :p! Nja ik zag het daarna in de titel staan en toen dacht ik opeens van 'Oepss, er zit geen chocolade in' :'). Maar graag gedaan hoor! Ik hoop dat als je die gaat maken, dat het jullie lukt (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Brownietaart. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oreocakejes (;


    ars moriendi