• En we vervolgen ons lichtelijk seksistisch geworden topic weer!
    Waar heb jij op dit moment echt zin in?(bloos)


    Edit; Ik verklaar dit vanaf nu een heerlijk dagelijks topic, waar je even lekker kunt kletsen over de dingen die je wilt en de sleur die daarbij hoort. En dat is gezelliger/fijner (uitgepakt) dan ik eerst had gedacht. (bloos)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 20:19 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    BadSheep schreef:
    Ik heb zin om te slapen, lekker lang.
    En daarna een lekkere douche.
    En dan film kijken n3n.
    En ik heb ook zin om met mijn beste vriendin te praten n3n.


    Klinkt allemaal als heel logische en goed te halen doelen.(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Het is 3 tegen 1 nu al ... 3.5 omdat ik er één van ben. :Y)

    Damn.. (no_chears) Okee heb je een slaapplek voor me dan?


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Damn.. (no_chears) Okee heb je een slaapplek voor me dan?


    Voor jou altijd. (bloos)
    Denk alleen dat mijn ouders dan wel een deel kostgeld vragen -betaal zelf ook een beetje-, omdat we anders niet genoeg te eten kunnen halen. - Of we moeten een kamer huren. :']
    Misschien in de toekomst? In België?

    Hahahahahah, ik zag ineens Val z'n gezicht voor me, met het idee dat ik hem meld dat mijn beste vriendin en twee pets meekomen als we op onszelf gaan, in plaats van dat het rustig aan binnen stroomt. :'D

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 20:29 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Voor jou altijd. (bloos)
    Denk alleen dat mijn ouders dan wel een deel kostgeld vragen -betaal zelf ook een beetje-, omdat we anders niet genoeg te eten kunnen halen. - Of we moeten een kamer huren. :']
    Misschien in de toekomst? In België?

    Hahahahahah, ik zag ineens Val z'n gezicht voor me, met het idee dat ik hem meld dat mijn beste vriendin en twee pets meekomen als we op onszelf gaan, in plaats van dat het rustig aan binnen stroomt. :'D

    Waarom in België :'D

    Hahahah ach vind ie vast niet erg toch *O*


    -

    Severed schreef:
    (...)

    Grrrr ... Ik wil d'r eerst nu. En nee, niet eens voor hetzelfde -hoewel ze een ontzettend lekker ding en toffe chick is-, maar ik heb eerst heeeeeeeeel wat knuffels in te halen bij mijn aller, aller liefste. (wedding)

    Rustig maar. :P You can have her first. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Severed schreef:
    (...)

    Voor jou altijd. (bloos)
    Denk alleen dat mijn ouders dan wel een deel kostgeld vragen -betaal zelf ook een beetje-, omdat we anders niet genoeg te eten kunnen halen. - Of we moeten een kamer huren. :']
    Misschien in de toekomst? In België?

    Hahahahahah, ik zag ineens Val z'n gezicht voor me, met het idee dat ik hem meld dat mijn beste vriendin en twee pets meekomen als we op onszelf gaan, in plaats van dat het rustig aan binnen stroomt. :'D

    mag ik ook mee? xD Ben al tevreden met een kelder of zolder kamertje.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Rustig maar. :P You can have her first. ^^

    Oh dus, nummer trekken dan maar ? :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom in België :'D

    Hahahah ach vind ie vast niet erg toch *O*


    Omdat je -heel plat gezegd- daar kunt wonen als je er werk vind, waar je ook vandaan komt. Heeeeel anders dan Nederland dus. En Nieuw Zeeland for the matter.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Oh dus, nummer trekken dan maar ? :'D

    Daar ziet het er wel naar uit. xD Gelukkig heb ik nummer 2. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Als ik moet niezen en het lukt niet begint m'n oog te tranen. ;(


    Life is hard and then we die

    Om bij iemand te zijn! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    PUKKELxDING schreef:
    Als ik moet niezen en het lukt niet begint m'n oog te tranen. ;(


    Dat is vrij normaal. :'D
    Als je moet niezen en het lukt niet, moet je tegen fel licht in kijken. Helpt 9 van de 10 keer. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Springfield schreef:
    Om bij iemand te zijn! (:


    Aww, kom maar naar ons hoor!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Dat is vrij normaal. :'D
    Als je moet niezen en het lukt niet, moet je tegen fel licht in kijken. Helpt 9 van de 10 keer. :Y)
    Weet ik, maar het lukt niet D:


    Life is hard and then we die

    Severed schreef:
    (...)

    Omdat je -heel plat gezegd- daar kunt wonen als je er werk vind, waar je ook vandaan komt. Heeeeel anders dan Nederland dus. En Nieuw Zeeland for the matter.

    Oh nou dan gaan we in België wonen! *O*


    -