• En we vervolgen ons lichtelijk seksistisch geworden topic weer!
    Waar heb jij op dit moment echt zin in?(bloos)


    Edit; Ik verklaar dit vanaf nu een heerlijk dagelijks topic, waar je even lekker kunt kletsen over de dingen die je wilt en de sleur die daarbij hoort. En dat is gezelliger/fijner (uitgepakt) dan ik eerst had gedacht. (bloos)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 20:19 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    Oké het is nu echt duidelijk. 95% van de mensen hier heeft een stevige doorsmeerbeurt nodig. :'D
    Ik zal proberen weer te beginnen, maar hang me er niet aan op, want dat zou voor het eerst zijn in tijden dat mijn inspiratie weer een beetje los komt ...

    True. xD Dus ben erg benieuwd wat het gaat worden. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Alles komt uieindelijk goed, dat klopt. Maar het bekende ritme, irriteerd me.
    Alles lijkt duidelijk, ik ga er voor, ik heb iets voor ogen, iets wat per moment verschilt. Maar daarna komt mijn verstand het teboven, die kraakt alles af en ik doe waar ik zin in heb, om vervolgens weer tegen het iets wat ik eerder die week voor ogen had aan te kijken. Ik wil één keuze hebben en niet steeds op en neer rennen en continu mezelf te moeten aanspreken op mijn foute keuzes die ik maak door mijn radeloosheid.
    Ik heb zin om iemand een mep tegeven en ik heb zin om te gaan slapen, helaas is beiden geen optie |:


    Ik weet PRECIES wat je bedoelt. Welcome to the club. Ik heb hetzelfde, in dezelfde vorm en de vorm dat ik geen keuze heb dan bijna alles anders te moeten doen dan ik eigenlijk zou willen. Big hug?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik weet PRECIES wat je bedoelt. Welcome to the club. Ik heb hetzelfde, in dezelfde vorm en de vorm dat ik geen keuze heb dan bijna alles anders te moeten doen dan ik eigenlijk zou willen. Big hug?

    Yes please :3
    -Hugs-


    Let it come and let it be

    ik heb zin om naar Londen te gaan met school, ik mag wel, maar ik moet me maandag inschrijven en dan hopen dat ik bij de 46 mensen zit (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Yes please :3
    -Hugs-


    -Plet je tussen d'r heerlijke warme en zachte vet, dat er om die reden o.a zit- :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    NIAM schreef:
    ik heb zin om naar Londen te gaan met school, ik mag wel, maar ik moet me maandag inschrijven en dan hopen dat ik bij de 46 mensen zit (:


    Ik ga duimen voor je. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jayden (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Severed schreef:
    (...)

    -Plet je tussen d'r heerlijke warme en zachte vet, dat er om die reden o.a zit- :'D

    -Feels comfortable-
    Ik hád het koud en nu niet meer :3

    Weet je, dat ik stiekem best moest lachen? Ik zat net een SA te schrijven over een eindeloze omhelzing -Ja echt zo'n dramatisch meisjes ding, ja :'D-. Ik klik even op dit topic: 'Big hug?' (krul)


    Let it come and let it be

    Ik heb zin in zoveel dingen, maar vooral in de herfstvakantie <3


    -

    CountMeIn schreef:
    (...)
    -Feels comfortable-
    Ik hád het koud en nu niet meer :3

    Weet je, dat ik stiekem best moest lachen? Ik zat net een SA te schrijven over een eindeloze omhelzing -Ja echt zo'n dramatisch meisjes ding, ja :'D-. Ik klik even op dit topic: 'Big hug?' (krul)


    Ik voelde het gewoon aan mijn wateren. Know the feeling of when you get a hug, and you never want to let go anymore? (krul)


    En ik heb ook heel veel zin in de herfstvakantieeeee! Omg Jacky, ik ga je gewoon optillen als ik je knuffel dit keer! <3<3<3
    Ik mis je zo erg. :[


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    mijn ex?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    mijn ex?


    Dat kan ... Maar doen moet je maar proberen eraan te denken waarom je het níet zou willen, zakt het meestal een stuk sneller weer van. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Dat kan ... Maar doen moet je maar proberen eraan te denken waarom je het níet zou willen, zakt het meestal een stuk sneller weer van. :]

    Werkt bij mij niet (no_chears)


    -

    Severed schreef:
    (...)

    Ik voelde het gewoon aan mijn wateren. Know the feeling of when you get a hug, and you never want to let go anymore? (krul)


    En ik heb ook heel veel zin in de herfstvakantieeeee! Omg Jacky, ik ga je gewoon optillen als ik je knuffel dit keer! <3<3<3
    Ik mis je zo erg. :[

    I absolutly know that feeling, gewoon dat veilige gevoel alleen al is meer dan genoeg om het voor altijd te willen maken :3


    Let it come and let it be

    Genius schreef:
    (...)
    Werkt bij mij niet (no_chears)


    Er zijn zoveel dingen die niet werken bij jou. Net als die steekjes in je lieve hoofdje. :']
    Eigen schuld, moet je maar niet zoveel op mij lijken. Nu moeten we alleen nog een Val voor jou vinden. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.