• En we vervolgen ons lichtelijk seksistisch geworden topic weer!
    Waar heb jij op dit moment echt zin in?(bloos)


    Edit; Ik verklaar dit vanaf nu een heerlijk dagelijks topic, waar je even lekker kunt kletsen over de dingen die je wilt en de sleur die daarbij hoort. En dat is gezelliger/fijner (uitgepakt) dan ik eerst had gedacht. (bloos)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 20:19 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    En nu wil ik dat iemand mijn huiswerk maakt (no_chears)


    Ga werken, lui kind. (joehoe)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aan tijd.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Severed schreef:
    (...)

    Ga werken, lui kind. (joehoe)

    Het is zo saaaaaaaaai! Ik moet een heel plan gaan opschrijven voor voorlezen.. dat is onzin :'D Waarom een heel plan maken om een simpel boekje voor te lezen.. Kut opleiding :W


    -

    Chocolade :9~


    26 - 02 - '16

    Ik heb zin in... raad maar *O*


    -

    Genius schreef:
    Ik heb zin in... raad maar *O*

    Mij een keer te zien? :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heb zin om Jacky te bijten. Omdat ze steeds offtopic gaat. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    Ik heb zin om Jacky te bijten. Omdat ze steeds offtopic gaat. (cat)

    Komt door het onderwerp en het feit dat we allemaal nogal seksueel gefrustreerd zijn. (joehoe)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heb zin in een knuffel en een lange lange kus. Ik heb dat al te lang niet meer gehad (no_chears)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Mij een keer te zien? :P

    Haha dat ook :'D


    -

    DarkSavior schreef:
    Ik heb zin in een knuffel en een lange lange kus. Ik heb dat al te lang niet meer gehad (no_chears)
    I can give you the hug, the kiss you can get from the girl next door. For real I mean. She lives almost next door :Y)


    Life is hard and then we die

    Severed schreef:
    Ik heb zin om Jacky te bijten. Omdat ze steeds offtopic gaat. (cat)

    Kom maar (wbw)


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)I can give you the hug, the kiss you can get from the girl next door. For real I mean. She lives almost next door :Y)

    I know, I would gladly take it. For the kiss I will have to wait until this weekend


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    (...)
    Haha dat ook :'D

    Wat dan nog meer? -wbw-


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I know, I would gladly take it. For the kiss I will have to wait until this weekend
    Just 2 more days ^^


    Life is hard and then we die