• Hallo allemaal,
    Het leek mij eens leuk om het eens heel anders te doen en met meer mensen een verhaal te schrijven. Met ongeveer 3 mensen is denk ik wel genoeg en ik denk dat het leuk is als jullie wat vertellen over hoe jij wil schrijven en wat je leuk vindt om over te schrijven. Een idee voor een verhaal heb ik nog niet maar dat kunnen we vast wel bedenken.

    Ik zoek iemand die:
    - het liefst in de ik-vorm schrijft
    - zeker wel eens in de 2 dagen kan activeren
    - netjes schrijft( dus met leestekens en normale taal)

    Dus vertel wat over wat je leuk vindt, geeft desnoods een link naar je verhalen en dan kunnen we er vast wat leuks van maken!


    Every second is highlight,

    Ik schrijf het liefst in ik.
    Ik kan zeker in de 2 dagen activeren.
    En op mijn profiel heb ik mijn verhalen staan, die zijn in netjes nl geschreven.

    Paranormaal, normale mensen, onbekende, fanfic, romantisch eigenlijk allemaal.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik kan prima in ikvorm schrijven, heb het een tijdje niet meer gedaan maar in oude verhalen deed ik het ook vaak.

    Ik kan op zich wel elke dag activeren. Heb meestal wel tijd.

    Je kan op mijn profiel kijken naar mijn verhalen, ik vind dat ik netjes schrijf op een redelijk niveau.

    Ik schrijf meestal een beetje in de richting van drama, romantiek, spanning, fantasie. Maar ik sta ook open voor andere dingen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik heb een idee voor het verhaal, het wordt sowieso een verhaal over Zweinstein denk ik. Bij interesse stuur een PB


    Every second is highlight,