• Sorry als ik komende tijd en afgelopen tijd lullig en chagrijnig overkwam. Ik had alleen gehoopt dat ik op een nieuwe school eindelijk geaccepteerd zou worden, maar helaas is dat niet zo. Ik had me echt verheugt op mijn nieuwe opleiding, sport en bewegen. De opleiding is leuk, maar ik heb er nu al geen zin meer in door mijn klas. Ik haat pesters, maar het doet gewoon te veel pijn om het te negeren.
    Nogmaals, sorry.


    Ik ben gemeen xoxo


    No proooblem,
    Ik kom ook altijd chagarijnig en deprimerend over.
    & school ís kut

    Smile and ignore the haters *O*
    Nee ik ben niet goed in peptalks


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    It's okay. We begrijpen het.
    Alles wordt vanzelf beter, echt waar (:.


    i put the fun in funeral

    Wat is hun zopas idiote reden om je lastig te vallen?


    Owl you need is love.

    PinkiePie schreef:
    It's okay. We begrijpen het.
    Alles wordt vanzelf beter, echt waar (:.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    hee,
    ik ken je niet

    ik ken het gevoel, het is zwaar klote. probeer een plek te zoeken waar je wel geaccepteerd en op prijs gesteld wordt. thuis? bij familie? een goede vriend, een gezellige hobby?
    bij mij heeft het heel erg geholpen om, als ik gepest werd, daar aan te denken en alle andere gedachtes buiten te sluiten. anders kom je echt het jaar niet door!

    succes (L)

    NAPKINS schreef:
    Wat is hun zopas idiote reden om je lastig te vallen?

    Ja, ze bespraken vandaag waarom iemand bijna moest janken omdat ie met mij iets moet doen.
    'ze ziet er niet uit, komt depressief over, ze stinkt, ze is raar, blablabla'. Het was de bedoeling dat ik het niet hoorde, maar ja. :/


    Ik ben gemeen xoxo

    Bedenk je maar dat je daar bent voor je opleiding en niet om vrienden te maken. Succes.


    ars moriendi

    ik haat die mensen nu alookal ken ik ze niet
    nee maar serieus, ik zou denk ik ook cwaar chaggie en alles overkomen als ik werd gepest!
    maar sterkte<3 en het klinkt moeilijk wa thet misschien ook is maar je moet er maar gewoon om lachen hun zijn gewoon levenloos en hebben niks beters te doen, zielig tog?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing