• ik ga morgen wss weer beginnen met hardlopen maar ik weet niet hoelang je ongeveer moet lopen wat goed is.
    ik weet ook niet welk rondje ik moet lopen. oke ik snap dat jullie mijn buurt niet kennen(delft) maar wat voor rondje lopen jullie meestal??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Je moet het sowieso opbouwen. Gewoon telkens 1 minuut langer lopen.

    En ik weet niet hoe goed jouw conditie is, dus de afstand moet je zelf beoordelen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    http://www.start-to-run.be/


    Ik ben gemeen xoxo

    Een rondje van 2,7 km, eerst met rustpauzes en daarna in een keer. En daarna een groter rondje.
    Maar die 2,7 is omdat dat in mijn buurt handig gaat, haha. Je kan ook zo'n hardloopschema downloaden, van ProRun bijvoorbeeld.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    En als ik hardloop, wat ik af en toe doe, loop ik tien tot twintig kilometer D;


    Ik ben gemeen xoxo

    Niet in 1 keer gelijk een uur ofzo gaan, gewoon rustig opbouwen zoals Stonem zegt. En ik woon naast een dijk die ongeveer 13 kilometer lang is, en die ren ik altijd heen en dan weer terug, maar waarschijnlijk heb jij dat niet. Je kan altijd gewoon een parkje in de buurt opzoeken.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 18:50 ]

    Hooligan schreef:
    Niet in 1 keer gelijk een uur ofzo gaan, gewoon rustig opbouwen zoals Stonem zegt. En ik woon naast een dijk die ongeveer 13 kilometer lang is, en die ren ik altijd heen en dan weer terug, maar waarschijnlijk heb jij dat niet. Je kan altijd gewoon een parkje in de buurt opzoeken.

    Die hebben wij ook, hihi.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb een bos achter mijn huis, heel erg rustig en lekker om hard te lopen. Als ik ietsje verder ga hardlopen, kom ik op een open veld en kan ik tussen allemaal weilanden door rennen, ook leuk. Maar bijv. eerst beginnen met een half uurtje. En dan telkens ietsje langer. En wat handig is om conditie op te bouwen is interval.