• Een meisje uit mijn klas, heeft blijkbaar zwaar autistisme en vanaf nu hoeft ze alleen nog maar dinsdag na school proefwerken/so's maken en woensdag naar school voor kunstvakken & technologie. De rest blijft ze thuis, en sturen de leraren huiswerk naar haar op die ze moet maken, ik denk trouwens ook dat ze wel begleiding krijgt.

Nu vraag ik me eigenlijk af. Zouden jullie liever naar school gaan of nauwelijks naar school gaan? (Dit heeft niets met haar te maken, ook niet of dat je autisme hebt of niet)

Ik zelf zou liever naar school gaan, ook al kom ik bijna niet mijn bed niet uit en ja zoek ik het niet. Toch vind ik het contact met andere mensen wel heel belangrijk en ik kan mijn vriendinnen niet missen.

[ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 17:49 ]

<3

Nee, zelf zou ik naar school blijven gaan. Ikzelf vind sociale contacten toch wel belangrijk. Zo ben ik nou eenmaal ingesteld. Ja, soms haat ik het op school, maar ik denk toch dat ik niet dag in dag uit geisoleerd zou willen zitten in huis.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

ik zou zelf wel liever naar school gaan, maar voor zo'n autistisch meisje is het wel veer moeilijker. (geloof me, ik weet het. mijn stiefzusje is er eentje en dat is.... laten we zeggen, heel bijzonder om mee samen te wonen)

Ik zou naar school gaan want daar heb ik gewoon zoveel vrienden en het is er beter dan thuis

Don't dream your life, but live your dream!

Atropos schreef:
    Ja kijk, zelf zou ik liever naar school gaan. Maar als iemand echt heel zwaar autistisch is, dan is het een ander verhaal hè?

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Langs de ene kant zou ik niet graag naar school willen gaan. Ik hou niet van al die tieners - behalve mijn vrienden - zo'n wispelturige gevallen. Ik ben echt antisociaal en verlegen dusja. Ik kan niet om met groepswerk, want ik doe alles het liefst alleen. Dus zou ik het niet erg vinden om thuis te moeten blijven.
    Maar langs de andere kant, als je naar een school gaat, dan krijg je ook eens andere meningen te horen en kun je kennis delen en bijschaven. En soms, heel soms heb je wel eens een leuke klasgroep, en ontmoet je leuke mensen.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Ik ben een tijd lang flink ziek geweest, toen ben ik ook vaak niet naar school geweest, en ik was echt blij als ik naar school kon. Ik vind het nu nog irritant dat ik regelmatig school mis voor infuusmedicijnen, doktersbezoeken of gewoon omdat ik ziek ben ofzo..
    Maar soms is het stiekem ook wel chill ja :3

Everything means nothing, if I ain't got you.

Waarschijnlijk ga ik dan toch liever naar school. :')

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Ik ga liever naar school. Kan die afleiding wel gebruiken ^^

-

Ik zou liever naar school gaan. Veel liever, zelfs. In de periode dat ik erg last had van mijn Pfeiffer (wat nog niet zo lang geleden is) ging ik ook iedere dag gewoon koppig naar school. Al mijn vriendinnen vroegen zich nog af: "Maar waarom ga je, als je ook thuis kan blijven?"
    Ga zelf maar eens een hele tijd thuiszitten - word je ook niet happy van (;

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

In eerste instantie zou ik zeggen: Lekker thuis want dan kan ik lekker uitslapen en in mijn bed liggen. Maar ik denk dat je binnen een maand, ongelofelijk dik bent en dat je gewoon naar school wil vanwege het feit dat je sociale dingen gewoon mist.

To infinity and beyond •

Je gaat obvsly liever naar school.
    Door allerlei gedoe kan ik al 3 jaar lang niet meer naar school gaan omdat mijn emotionele het niet toe laat. Ik was nooit goed met grote groepen mensen, maar ik mis het echt allemaal. Routine is niets voor mij, maar ik zou er ontzettend veel voor over hebben om gewoon terug normaal naar school te kunnen en met vriendinnen af te spreken, nieuwe mensen ontmoeten etc. etc. etc.
    Je gaat dood van eenzaamheid als je altijd in je uppie thuis zit.

[ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 21:49 ]

Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

School, omdat er alles gebeurd tijdens de pauzes.
    Pauze = hoogtepunt van de dag.

[ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 21:59 ]

Owl you need is love.

Naar school gaan, maar bij gym blijf ik wel liever thuis. xD

Take me to wonderland

Naar school gaan, ik vind mijn opleiding veel te leuk (:

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik ga graag naar school, maar op het moment zou ik liever vaak thuis zijn. Niet omdat ik het fijn vind om thuis te zijn, alles behalve, maar mijn gezondheid trekt zwaar aan me en ik moet echt moeite doen om het allemaal te halen.