• Ik wilgaan beginnen met elke dag een half uurtje hardlopen ofzo, aangezien mijn conditie echt bar slecht is. Met school moesten we laatst rondjes rennen, vier minuten rennen, een minuut lopen, ik hield die eerste vier minuten niet eens vol. Maar ik zoek dus muziek om op te lopen, maar ik weet niet echt welke liedjes nou echt goed zijn om op te lopen. Mijn zus die heeft, voor als ze gaat hardlopen, een of ander iets gedownload waarop een vrouw over de muziek heen praat dat je eerst zoveel minuten gaat rennen en dan zoveel minuten lopen. Weet iemand anders misschien waar ik dat gratis kan downloaden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    xMOoon schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad ook beter, dat doe ik ook. Langzamerhand kun je dan: 5 minuten hardlopen, 1 minuut lopen. En je zult versteld staan van hoe snel je dat vol kunt houden!
    Hoevaak ga je trainen? 1,2,3x in de week?


    Zo vaak mogelijk. Haha, ik wil echt een keer een conditie krijgen, aangezien die van mij echt zo slecht is dat ik het geen conditie kan noemen. Ik ga nog even kijken op internet of ik ergens dat evy ding kan downloaden, want ik kan hem op de een of andere manier van geen enkele site downloaden. Maar ik wil nu een keer gezond doen, gaat het hier regenen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    WillyWonka schreef:
    (...)

    Zo vaak mogelijk. Haha, ik wil echt een keer een conditie krijgen, aangezien die van mij echt zo slecht is dat ik het geen conditie kan noemen. Ik ga nog even kijken op internet of ik ergens dat evy ding kan downloaden, want ik kan hem op de een of andere manier van geen enkele site downloaden. Maar ik wil nu een keer gezond doen, gaat het hier regenen.

    Haha! Maar niet té vaak, hè? Het is ook super belangrijk dat je genoeg rust. 4 keer in de week is zát. (krul)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Awh dit herinnert me aan onze 'hardlooptoets', negen minuten non stop lopen. En als je dat haalt, heb je nog maar een 6.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.