• Ik wilgaan beginnen met elke dag een half uurtje hardlopen ofzo, aangezien mijn conditie echt bar slecht is. Met school moesten we laatst rondjes rennen, vier minuten rennen, een minuut lopen, ik hield die eerste vier minuten niet eens vol. Maar ik zoek dus muziek om op te lopen, maar ik weet niet echt welke liedjes nou echt goed zijn om op te lopen. Mijn zus die heeft, voor als ze gaat hardlopen, een of ander iets gedownload waarop een vrouw over de muziek heen praat dat je eerst zoveel minuten gaat rennen en dan zoveel minuten lopen. Weet iemand anders misschien waar ik dat gratis kan downloaden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ik haalde hem van isohunt, heb je wel Utorrent (of iets in die trant) voor nodig


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Luminescence schreef:
    ik haalde hem van isohunt, heb je wel Utorrent (of iets in die trant) voor nodig


    Hoe heet het dan? Dat iets wat ik dan moet downloaden dat die vrouw praat dan he.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Start to run met Evy dingskes daar?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    Start to run met Evy dingskes daar?


    comfort in c h a o s

    idk, ben ook hard op zoek, heb goeie conditie, maar kan totaal niet hardlopen, moet ook voor school. Hardlopen ligt mij gewoon niet -.-'

    Ga je intervallen of direct 30 minuten duur? xD


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    xMOoon schreef:
    Ga je intervallen of direct 30 minuten duur? xD


    Voelt zich doem

    wat is intervallen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    WillyWonka schreef:
    (...)

    Voelt zich doem

    wat is intervallen?

    Bijvoorbeeld: 2 minuten hardlopen, 1 minuut lopen, 2 minuten hardlopen, 1 minuut lopen, etc.
    Duurloop is alles achter elkaar, zonder stoppen.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Patronum schreef:
    Start to run met Evy dingskes daar?

    ^
    This.


    No growth of the heart is ever a waste

    xMOoon schreef:
    (...)
    Bijvoorbeeld: 2 minuten hardlopen, 1 minuut lopen, 2 minuten hardlopen, 1 minuut lopen, etc.
    Duurloop is alles achter elkaar, zonder stoppen.


    dan bedoel ik dat intervallen. Want dertigminuten in een keer gaat me echt niet lukken


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Patronum schreef:
    Start to run met Evy dingskes daar?


    Evy Gruyaert dus :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    WillyWonka schreef:
    (...)

    dan bedoel ik dat intervallen. Want dertigminuten in een keer gaat me echt niet lukken

    Dat is inderdaad ook beter, dat doe ik ook. Langzamerhand kun je dan: 5 minuten hardlopen, 1 minuut lopen. En je zult versteld staan van hoe snel je dat vol kunt houden!
    Hoevaak ga je trainen? 1,2,3x in de week?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Pfff, ik luister altijd Nyan Cat (joehoe)

    Nephthys schreef:
    Pfff, ik luister altijd Nyan Cat (joehoe)


    Ik ook (A)

    Ik loop meestal op Breaking Benjamin, Paramore, Kane, Kaiser Chiefs, Green Day, The Killers, etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?