• Ik zat net op m'n vensterbank naar buiten te kijken. En normaal gesproken gebeurt er dus echt helemaal niks in mijn straat.
    Op een gegeven moment komt er een groepje jongeren aangefietst, fietst een jongen recht de sloot in. Hun allemaal lachen en foto's maken. Kerel klimt er met moeite uit en opeens springt er zo'n andere jongen de sloot in, vol op de fiets. Die is dus stuk.
    En toen besloot hij even te gaan plassen in de sloot.
    Ik neem aan dat die lui al redelijk wat ophadden. :'D
    Zelfs die kerel met de kapotte fiets moest erom lachen.
    Zoals de oudjes al zeggen; "De jeugd van tegenwoordig..."

    *Voelt zich nu heel erg oud* Kids these days...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    tja, je hebt mensen en gevulde koeken
    en die jongens zijn duidelijk gevulde koeken (:

    Wat moet je er mee.

    En dat is onze toekomst, ik heb er vertrouwen in jonge.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 23:40 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is gewoon niet normaal.
    Dat sommige zo doen tegenwoordig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dat is inderdaad wel raar maar als ik dat zou zien, door uit mijn raam te kijken, dan zou ik me er om dood lachenxD


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Sorry, maar ik moet best wel lachen om je verhaal ^^

    Maar ik begrijp het wel... Waar gaat de wereld heen. Even serieus, meensen!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind het grappig


    "Ignite, my love. Ignite."

    xReadySetGo schreef:
    Dat is inderdaad wel raar maar als ik dat zou zien, door uit mijn raam te kijken, dan zou ik me er om dood lachenxD

    Ik schrok er eerst van maar moest er toen wel om lachen. :'D

    *Kuch kuch* •Beste oude mensen, stop met klagen over de jeugd van tegenwoordig. Jullie generatie heeft ons opgevoed :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    AriaM schreef:
    Dat is gewoon niet normaal.
    Dat sommige zo doen tegenwoordig.

    Dit is nog niks... Tegenwoordig zijn ze zooo geweldadig... Echt niet normaal.

    Yoshy schreef:
    *Kuch kuch* •Beste oude mensen, stop met klagen over de jeugd van tegenwoordig. Jullie generatie heeft ons opgevoed :'D

    True. :'D

    Yoshy schreef:
    *Kuch kuch* •Beste oude mensen, stop met klagen over de jeugd van tegenwoordig. Jullie generatie heeft ons opgevoed :'D


    Die komt wel aan ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Yoshy schreef:
    *Kuch kuch* •Beste oude mensen, stop met klagen over de jeugd van tegenwoordig. Jullie generatie heeft ons opgevoed :'D

    Jij bent 15, ik 17. dat is knap.
    Maar je heb wel gelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Yoshy schreef:
    *Kuch kuch* •Beste oude mensen, stop met klagen over de jeugd van tegenwoordig. Jullie generatie heeft ons opgevoed :'D


    Untrue, I didn't raise anyone! (no_chears) *Geeft alle schuld aan de generaties boven mij*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Celestia schreef:
    (...)
    Dit is nog niks... Tegenwoordig zijn ze zooo geweldadig... Echt niet normaal.


    Da's inderdaad niet normaal.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.