• Ik herleefde mijn HP jeugd door vandaag weer eens de gevangene van azkaban te kijken en er viel me wat op. Er is een scene waar het trio in hagrids huisje zijn net voordat scheurbek 'gedood' wordt. Net voordat ze via de achterdeur naar buiten gaan en hagrid open doet, doet hagrid ergens een deken over heen. Het is een ei waar een rozig wezen in zit met tentakels. Heeft iemand een idee wat voor beest dat is? (Ik kijk of ik er een foto bij kan vinden)


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    dat is me niet eens opgevallen o.o


    Shoganai i ne~

    Een draakje? ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb ook werkelijk geen idee :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat waar hij die doek overheen gooit is me nooit opgevallen, maar ik denk dat het een verwijzing is naar de Schroeistaartige Skreeft (Blast-Ended Skrewt ).
    Ik weet niet of je de boeken gelezen hebt, maar het zijn in ieder geval nogal vreemde wezens, die lijken op een kruising tussen een kreeft en een schorpioen, maar ze spuiten vuur uit hun achterkant en hebben zuignappen.
    Geen enkele leerling weet wat ze eten (ze kregen ze als onderwerp voor school) en toch groeien ze uit tot beesten van rond de twee meter.
    naar het schijnt heeft Hagrid ze zelf gefokt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zag wel dat hij ergens een deken over heen gooide maar heb nooit echt gezien over wat... - Dus, ik heb geen idee?


    Forever.

    Ik denk een Schroeistaartige Skreeft. Want in de boeken was Hagrid daar steeds over bezig, so I guess that was it.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ninetales schreef:
    Ik denk een Schroeistaartige Skreeft. Want in de boeken was Hagrid daar steeds over bezig, so I guess that was it.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OH MY GOD, EEN KINDJE VAN NORBERT :'D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ninetales schreef:
    Ik denk een Schroeistaartige Skreeft. Want in de boeken was Hagrid daar steeds over bezig, so I guess that was it.


    Take me to wonderland

    Ambrosine schreef:
    Ik zag wel dat hij ergens een deken over heen gooide maar heb nooit echt gezien over wat... - Dus, ik heb geen idee?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dit haalde i kvan een site:

    When Hermione, Harry and Ron are in Hagrid's hut and the Ministry of Magic Knock on the door, what is it that Hagrid puts a blanket over?
    [A bit earlier in that scene, he tosses food to a new 'pet', aka a new strange creature, that catches it in his 'mouth' and that is what he covers up, because he doesn't want his new 'pet' to be confiscated/sent back to its own kind, just like Norbert was.]


    :Y) Dus, niemand weet het.

    Bron

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 22:36 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ninetales schreef:
    Ik denk een Schroeistaartige Skreeft. Want in de boeken was Hagrid daar steeds over bezig, so I guess that was it.


    -