• Dan heb ik 't over Nox Arcana. Adore them. *O*

    [Intro van een album]



    Heel goede muziek voor mensen die inspiratie zoeken, of gewoon van iets meer alternatieve muziek houden.(bloos)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 18:36 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind 't gaaf :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het zowel gaaf als eng ^^'


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Die eerste vind ik het leukst, maar die tweede is ook niet slecht ^^
    *Gaat weet luisteren*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Stonem schreef:
    Ik vind 't gaaf :3


    Ben er al heel lang een vrij grote fan van. Heb ook alle albums op m'n pc staan, dus wat dat betreft heb ik altijd inspiratie! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StoryBelle schreef:
    Die eerste vind ik het leukst, maar die tweede is ook niet slecht ^^
    *Gaat weet luisteren*


    Ze hebben meer van dat soort dingen hoor, maar ik moest er snel een paar uitzoeken. Je zou de albums eens moeten luisteren/downloaden.8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I love it..

    deze vind ik heel mooi.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Severed schreef:
    (...)

    Ze hebben meer van dat soort dingen hoor, maar ik moest er snel een paar uitzoeken. Je zou de albums eens moeten luisteren/downloaden.8D


    Weetje, dat ga ik zeker doen! :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Severed schreef:
    (...)

    Ben er al heel lang een vrij grote fan van. Heb ook alle albums op m'n pc staan, dus wat dat betreft heb ik altijd inspiratie! *O*

    Haha, ja ik krijg ook altijd inspiratie van dit soort muziek.
    Ik luisterde vroeger echt héél veel naar Akira Yamaoka, zo'n man die de soundtrack voor alle Silent Hill games maakt. Dat is ook van die duistere muziek.


    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 18:34 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sudowoodo schreef:
    I love it..

    deze vind ik heel mooi.


    Ook één van mijn favorieten, ja.(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    -

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 18:36 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sudowoodo schreef:
    I love it..

    deze vind ik heel mooi.


    Die heet trouwens Labyrinth of Dreams, niet snow nog iets. Zie ik nu pas dat dat er verkeerd bij staat. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Stonem schreef:
    Ik vind 't gaaf :3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Deze groep moet ik onthouden :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Severed schreef:
    (...)

    Die heet trouwens Labyrinth of Dreams, niet snow nog iets. Zie ik nu pas dat dat er verkeerd bij staat. :Y)



    |Yeah i know ;P was te lui om de orginele titel weer op te zoeken.. deze had ik nog op me hyves staan xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    *favorites*


    We bring our sons up to get gunned down.