• heehee, hoe moet joun reallove van uiterlijk en innerlijk zijn? VERTEL HET ONS !

    Kathryn schreef:
    Ach, 'ware liefde' bestaat niet, dus ik ga die persoon zelfs niet beginnen beschrijven voordat ik hoop krijg :Y)


    I was an angel living in the garden of evil

    Iemand die me aan het lachen maakt, maar ook serieus is op de goede momenten. Verder vind ik betrouwbaarheid heel belangrijk en een mooie lach. Dat is het belangrijkste. (:

    Mijn ware liefde is eigenlijk iemand die ik nooit zal krijgen. Mijn beste vriend. Ik vond hem leuk en dat wist hij ook maar het is niet iets geworden. Ik zou altijd een zwak voor hem blijven houden.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn crush


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Zoals iedereen hier zegt, mijn crush, maar dan komen we weer bij het Turk/Marokkaan type van xIrris daar :Y)

    Evaporate schreef:
    (...)
    Zo een beetje het Zayn type, dat zou wel iets voor mij zijn :Y)


    Me to


    Firm believer of all that is magic

    Die bestaat niet..


    No growth of the heart is ever a waste

    Zolang er iets aan verstand in zijn kop zit, hoef ik de rest nog niet ingevuld te hebben. Ik heb zoveel verschillende typjes gehad dat ik er geen omschrijving meer aan kan geven. :)

    Ardency schreef:
    Wat is een 'reallove'?


    je droom liefde

    Geen idee? Ik zie het wel als ik hem tegen kom. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    mijn reallove? ik zal jullie vertellen.
    natuurlijk moet ie niet lelijk zijn! maarja uiterlijk zegt niet alles, hij moet een goed hart hebben, hij moet me goed behandelen, lief zijn en altijd voor me klaar staan. ook moet ik hem kunnen vertrouwen!

    Hij moet zijn zoals ik het wil. :W


    -

    iPotter schreef:
    Geen idee? Ik zie het wel als ik hem tegen kom. (cat)


    Ex astris, sciencia

    Zoals mijn vriend eruit ziet en zoals hij is :3.
    He's perfect for me.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Zoals m'n le boyfriend.


    I live for the applause, you will die for it.