• -Iets wat niet vaak voorkomt-
    En daar wil ik misschien wel jouw verhaal voor, of diegene die jij zo goed vind. ;]
    Ik wil geen fanfiction lezen, of slappe romantiek (dat heeft zware pepers up the ass nodig) of iet dat slecht geschreven is/te onrealistisch. Please offer me what you have.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ehmm... Een Poniekrant mag zeker niet?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik heb niks wat jij wilt.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sorry kan je niet helpen. Als ik iets leuks vind vertel ik het je wel. ;)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik zou zeggen kijk op mijn profiel, lees de stories en beoordeel zelf of je ze wil lezen.

    Lees mijn indrukwekkende collectie stand alones. (cat)
    klikkerd


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ha. Ik heb een té romantisch brein voor jouw dinges. :3


    SLOAN.

    Parabatai schreef:
    Ha. Ik heb een té romantisch brein voor jouw dinges. :3


    *Siddert*
    Oef nee, ik houd niet zo heel erg van romantiek. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Bound to Darkness

    Een verhaal met avontuur, fantasie, en onbekende personen. (En een klein beetje romantiek.) ^^

    Lees de inleiding maar en kijk of het je iets lijkt!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sneasel schreef:
    Lees mijn indrukwekkende collectie stand alones. (cat)
    klikkerd


    Oké, ik ben eraan geslagen. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aangezien ik zelf een bloedhekel heb aan slappe romantiek, schrijf ik daar ook niet over ;] Ik schrijf graag over keisterke vrouwen. I got this story :] A vampirestory, non-Twilight. Zie de beschrijving of 't je wat lijkt.

    'Sommige veldslagen win je en andere verlies je. Als je de oorlog maar wint.'

    Wanneer de ogen van Fjodor Koltsov voor het eerst die van Odile Lavossa kruisen, beseft hij zich nog niet dat deze jonge, geestelijk verwarde en getraumatiseerde vrouw ooit zijn machtigste opponent zou worden. Iemand zowel geliefd en gehaat door velen, een inspiratiebron, een antiheld. Maar wat als de leerling zich tegen de meester keert en dreigt te vernietigen waar hij jaren voor heeft gewerkt?

    Als Odile Lavossa voor het eerst in de ogen van Fjodor Koltsov kijkt, weet ze nog niet dat hij haar om zou smeden tot een beruchte moordenaar. Een pure sadist, in staat om leven af te nemen zonder berouw. Een vrouw die niet bang is voor de dood, maar wel om volledig te leven.
    Maar is leven nog wel mogelijk als je gedwongen bent als parasitair wezen voort te bestaan, terend op het bloed van onschuldigen?

    Een verhaal over een vrouw die zoekt naar de eer die haar is ontnomen, eentje over lef, vastberadenheid, vriend en vijand en ja, zelfs een verhaal over de zoektocht naar warmte en geborgenheid in een koude wereld.

    16+ vanwege geweld in z'n vele facetten. I won't hold back, dus wees gewaarschuwd :]




    A Killer's Instinct [16+]


    No growth of the heart is ever a waste

    StoryBelle schreef:
    Bound to Darkness

    Een verhaal met avontuur, fantasie, en onbekende personen. (En een klein beetje romantiek.) ^^

    Lees de inleiding maar en kijk of het je iets lijkt!


    Lijkt me interessant. Ik ga hem proberen en hopen dat 't me niet te klef wordt. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Lijkt me interessant. Ik ga hem proberen en hopen dat 't me niet te klef wordt. (bloos)


    Oh, yay! ^^
    Veel plezier en laat me vooral weten wat je er van denkt!
    [Ook als je het niet leuk vind]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    C18 schreef:
    Aangezien ik zelf een bloedhekel heb aan slappe romantiek, schrijf ik daar ook niet over ;] Ik schrijf graag over keisterke vrouwen. I got this story :] A vampirestory, non-Twilight. Zie de beschrijving of 't je wat lijkt.

    (...)


    A Killer's Instinct [16+]



    Aaaah, ik hou hou hou van jouw schrijven Sam. 'De Zwarte Raaf en het Rode Leger' is één van de twee verhalen in mijn abonnementen lijst! ;D
    I'm defenitly gonna try this, expecting your usual high level. ;D

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 11:21 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aawh, thank you dat je 'r erop wil wagen ^^'


    No growth of the heart is ever a waste

    Meer opties? Of mensen die een beetje Sams schrijfstijl hebben? *O*
    I'm a sucker for BDSM stories btw, maar dan moeten het wel èchte zijn, door echte liefhebbers geschreven. Ik leef zelf in die stijl, dus iemand die er weinig vanaf weet/het alleen voor de aandacht doet, zal niet snel mij kunnen overtuigen met een verhaal. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.