• -Iets wat niet vaak voorkomt-
    En daar wil ik misschien wel jouw verhaal voor, of diegene die jij zo goed vind. ;]
    Ik wil geen fanfiction lezen, of slappe romantiek (dat heeft zware pepers up the ass nodig) of iet dat slecht geschreven is/te onrealistisch. Please offer me what you have.

[ topic verplaatst door een moderator ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Parachutes schreef:

(...)

~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

Misschien vind je het iets? (:

Klinkt interessant ... Ik zal een bladwijzer nemen en een kijkje nemen als ik weer een ander verhaal heb uitgelezen. :]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Severed schreef:
    (...)

Klinkt interessant ... Ik zal een bladwijzer nemen en een kijkje nemen als ik weer een ander verhaal heb uitgelezen. :]

Bedankt! ;D

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

http://www.quizlet.nl/chapters/15919/the-vampire/
    (onbekende personen)

[ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:20 ]

You are the poetry Shakespeare was missing.

Weltschmerz schreef:
    http://www.quizlet.nl/chapters/15919/the-vampire/
    (onbekende personen)

Ik ben na een aantal regels afgehaakt, sorry. Teveel kleine foutjes voor mij persoonlijk, om het te kunnen lezen zonder mijn aandacht daaraan te verliezen.

[ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:28 ]

Mijn verhaal is geweldig natuurlijk(joehoe)

-

Genius schreef:
    Mijn verhaal is geweldig natuurlijk(joehoe)

Jij schrijft bijna nooit aan jouw geweldige verhaal.(no_chears)

Never thought I would say this.
    I'm afraid I miss you,
    but how can I tell?
    You guys are in heaven.

... I will find a way to see you again.
    I'm coming, I promise.

Genres: Onbekende personen, fantasy, avontuur
    In de derde persoon geschreven.

* In het begin is het allemaal erg realistisch, maar naarmate het verhaal vordert verandert het in fantasie.

Link: Way to heaven.
    -> Kijk maar of het aan je eisen voldoet en of je het wilt lezen. ;)

[ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:33 ]

OTP: won't stop 'till we surrender...

xMOoon schreef:

Never thought I would say this.
    I'm afraid I miss you,
    but how can I tell?
    You guys are in heaven.

... I will find a way to see you again.
    I'm coming, I promise.

Genres: Onbekende personen, fantasy, avontuur
    In de derde persoon geschreven.

* In het begin is het allemaal erg realistisch, maar naarmate het verhaal vordert verandert het in fantasie.

Link: Way to heaven.
    -> Kijk maar of het aan je eisen voldoet en of je het wilt lezen. ;)

Er zijn nog helemaal geen hoofdstukken ...(no_chears)

Severed schreef:
    (...)

Er zijn nog helemaal geen hoofdstukken ...(no_chears)

Haha, nee. Die komen straks pas. ;)

OTP: won't stop 'till we surrender...

Severed schreef:
    (...)

Jij schrijft bijna nooit aan jouw geweldige verhaal.(no_chears)

Ja dat is ook zo, ik zal gelijk even hoofdstuk plaatsen :'D

-

Genius schreef:
    (...)
    Ja dat is ook zo, ik zal gelijk even hoofdstuk plaatsen :'D

Write bitch, write!(joehoe)

Heey, misschien één van mijn verhalen...

Heavenly vampire:Als Dawn, een mooie en dodelijke vampier in London haar plek probeert te vinden loopt ze een engel tegen het lijf. Omdat Dawn uit de zevende generatie van haar bloedlijn komt, krijgt ze haar ziel terug. Hierdoor wordt ze terug gevoerd naar haar mensenleven en haar jaren als vampier. Aangezien de ander vampiers haar als een bedreiging zien, proberen ze haar uit te schakelen. Dawn moet keer op keer vluchten en dat is niet gemakkelijk, aangezien ze is overgeleverd aan haar eigen hersenspinsels.

Het einde van de wereld:Vijf tieners leven op de postapocalyptische aarde. Engelen en demonen hebben de macht overgenomen en proberen de mensheid zo ver mogelijk uit te roeien. Meliora was vroeger een nomade. Ze trok samen met haar ouders rond, maar is gevangen genomen door een leger engelen. Het meisje leidt een ellendig bestaan en kan niet praten, omdat haar tong bij haar gevangenneming is afgehakt. Ook de zeventienjarige Nilou heeft het niet makkelijk. Zij is één van de gevolgen van een uitvinding uit de 23e eeuw. Ze is namelijk net als de mythische engelen zelf geboren uit de lucht. Omdat de engelen en demonen op zoek zijn naar dit soort ‘Mythische’ wezens bestaat Nilou’s leven vooral uit vluchten en vechten. Season en Pelagius hebben zich bij een groep ‘Mythischen’ aangesloten en zijn beruchte demonenjagers geworden. Iets wat hun al lastige leven nog eens extra bemoeilijkt. En dan is er nog Ignis, de machtige vuurbezweerder die zijn familie heeft verloren tijdens een demonen aanval op zijn dorp van de feniks. In het begin lopen de verhalen apart van elkaar, maar later zullen de vijf mensen elkaar moeten helpen om het voortbestaan van de mensheid te garanderen.

Engelenbloed:De zestien-jarige Glenys is onderdeel van een experiment. Een groep wetenschappers is erin geslaagd haar te transformeren in een engel. Er is alleen één probleem: Glenys kan zich niks herinneren. Hoe komt ze bijvoorbeeld in het experiment terecht en waar is ze geboren? Samen met mislukt experiment Aniel gaat ze op zoek naar antwoorden. Maar of de wetenschappers daar zo blij mee zijn...

Okey zeg het maar als je het niks vindt hoor...
    ik kan wel tegen kritiek.
    :D lezen?:D

May the odds be ever in your favour.

Mijn nieuwe verhaal? o:

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

liezzie schreef:
    Heey, misschien één van mijn verhalen...

Heavenly vampire:Als Dawn, een mooie en dodelijke vampier in London haar plek probeert te vinden loopt ze een engel tegen het lijf. Omdat Dawn uit de zevende generatie van haar bloedlijn komt, krijgt ze haar ziel terug. Hierdoor wordt ze terug gevoerd naar haar mensenleven en haar jaren als vampier. Aangezien de ander vampiers haar als een bedreiging zien, proberen ze haar uit te schakelen. Dawn moet keer op keer vluchten en dat is niet gemakkelijk, aangezien ze is overgeleverd aan haar eigen hersenspinsels.

Het einde van de wereld:Vijf tieners leven op de postapocalyptische aarde. Engelen en demonen hebben de macht overgenomen en proberen de mensheid zo ver mogelijk uit te roeien. Meliora was vroeger een nomade. Ze trok samen met haar ouders rond, maar is gevangen genomen door een leger engelen. Het meisje leidt een ellendig bestaan en kan niet praten, omdat haar tong bij haar gevangenneming is afgehakt. Ook de zeventienjarige Nilou heeft het niet makkelijk. Zij is één van de gevolgen van een uitvinding uit de 23e eeuw. Ze is namelijk net als de mythische engelen zelf geboren uit de lucht. Omdat de engelen en demonen op zoek zijn naar dit soort ‘Mythische’ wezens bestaat Nilou’s leven vooral uit vluchten en vechten. Season en Pelagius hebben zich bij een groep ‘Mythischen’ aangesloten en zijn beruchte demonenjagers geworden. Iets wat hun al lastige leven nog eens extra bemoeilijkt. En dan is er nog Ignis, de machtige vuurbezweerder die zijn familie heeft verloren tijdens een demonen aanval op zijn dorp van de feniks. In het begin lopen de verhalen apart van elkaar, maar later zullen de vijf mensen elkaar moeten helpen om het voortbestaan van de mensheid te garanderen.

Engelenbloed:De zestien-jarige Glenys is onderdeel van een experiment. Een groep wetenschappers is erin geslaagd haar te transformeren in een engel. Er is alleen één probleem: Glenys kan zich niks herinneren. Hoe komt ze bijvoorbeeld in het experiment terecht en waar is ze geboren? Samen met mislukt experiment Aniel gaat ze op zoek naar antwoorden. Maar of de wetenschappers daar zo blij mee zijn...

Okey zeg het maar als je het niks vindt hoor...
    ik kan wel tegen kritiek.
    :D lezen?:D

Klinkt interessant. Ik zet ze ook op het lijstje 'Bekijken als ik weer wat uit heb' (bloos)

Basturdo schreef:
    Mijn nieuwe verhaal? o:

Seems cool :]