• Winnaar bekend!!
    gefeliciteerd Minsa :'D
    -6,9+7.1=7.0 voor Eziduvr
    - 7,4+8.5=7,95 voor Remains
    - 8,9+8.1=8.5 voor Minsa


    Hier bij is de wedstrijd officieel afgelopen en natuurlijk gefeliciteerd voor iedereen die mee deed en de jury :3.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:46 ]


    Shoganai i ne~

    nog 2 mensen :'d


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    full size


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik denk niet dat er nog mensen komen, begin anders gewoon. Anders komt de datum nooit.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    inleverdatum is 8 oktober :'D


    Shoganai i ne~

    Rarity -> Remains ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sudowoodo >> Midna


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik doe btw verdrietig als dat kan. :3

    Ik wil wel meedoen. Emotie = verdrietig.
    Ik teken graag een duistere draai aan mijn tekeningen dusja. 'tis een beetje boos verdrietig achtig.

    Kan ik ook nog meedoen? En telt dagdromen dan ook mee als een emotie? XD Volgens mij niet, maar anders kan ik ook nu gelijk inleveren. 8D Klik!

    Minsa schreef:
    Kan ik ook nog meedoen? En telt dagdromen dan ook mee als een emotie? XD Volgens mij niet, maar anders kan ik ook nu gelijk inleveren. 8D Klik!

    Oeh, die vind ik leuk ;D
    Ik ga jou watchen, oke? :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    (...)
    Oeh, die vind ik leuk ;D
    Ik ga jou watchen, oke? :'D

    Dankjewel ^-^ En 't is prima hoor. ^-^

    Minsa schreef:
    Kan ik ook nog meedoen? En telt dagdromen dan ook mee als een emotie? XD Volgens mij niet, maar anders kan ik ook nu gelijk inleveren. 8D Klik!
    ik heb het even de emotie vrolijk gegeven omdat ik het zo vrolijk vind.
    ik pas daarlijk alles aan in de storie eerst even wat eten. ;'D


    Shoganai i ne~

    Cresselia schreef:
    (...)ik heb het even de emotie vrolijk gegeven omdat ik het zo vrolijk vind.
    ik pas daarlijk alles aan in de storie eerst even wat eten. ;'D

    Oké dan. ^-^

    Mag je alleen potloden gebruiken??

    Birdyx goes HES <3


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille