• Bij ons zit Polle op school, ja Polle van het juniorsongfestival.
    xD
    Mrjaa, wie vind hem goed?

    Het boeit me eigg niet eens dat hij bij ons op school zit.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 11:53 ]


    Where words fail, music speaks

    De wie? Justin Bieber you said? - no hate -
    Nee, ken hem niet ;)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 11:30 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wie is Polle?
    Ik ben niet zo geíntreseerd in Juniorsongfestival


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    OH MIJN GOD. Weet je wat? Heeel lang geleden, toen was ik zo'n 8 of 9, gingen we camperen in Pupahon ofzoiets. En toen leerden we Polle & Doyke (zijn broer) kennen. Ze waren er ook. HAHA. We voegden ze toe op hyves etc, en nu doet hij mee aan Junior Eurosong. So yeahhhh, I met the star before he was a star.

    Zoek op YouTube op: Hollands Got Talent Julian Stuiver. Hij zat in de halve finale, hij zit bij ons op school.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik dacht dat je een poll ging promoten. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nog NOOIT van gehoord.


    I was an angel living in the garden of evil

    Lovelyxxx schreef:
    Nog NOOIT van gehoord.

    Hansen Tomas & Waylon hebben bij mij op school gezeten, heuul lang geleden :Y)

    & ik ken hem niet.


    Destroy what destroys you.

    Lovelyxxx schreef:
    Nog NOOIT van gehoord.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij mij zit er ook een kind dat ooit aan junior eurosong meedeed, maar ze zong vals. (cat) En nee ik ken Polle niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Bij mij zit er ook een kind dat ooit aan junior eurosong meedeed, maar ze zong vals. (cat) En nee ik ken Polle niet.


    Haha, wie was dat? Ik keek dat áltijd.

    Ik volg het dit jaar niet, maar ik heb pas nog dat liedje van hem geluisterd. Schattig.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Amyntas schreef:
    OH MIJN GOD. Weet je wat? Heeel lang geleden, toen was ik zo'n 8 of 9, gingen we camperen in Pupahon ofzoiets. En toen leerden we Polle & Doyke (zijn broer) kennen. Ze waren er ook. HAHA. We voegden ze toe op hyves etc, en nu doet hij mee aan Junior Eurosong. So yeahhhh, I met the star before he was a star.

    Doyke ken ik ook, die zit bij míj in de klas.. :"p


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Haha, ik volg dat niet. :')


    ars moriendi

    xMOoon schreef:
    (...)

    Haha, wie was dat? Ik keek dat áltijd.

    Ik volg het dit jaar niet, maar ik heb pas nog dat liedje van hem geluisterd. Schattig.

    Ene Mathilde, maar het is wel de Belgische eurosong.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dan zit je bij mij op school :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.