• Wat vindt jij van racisme?

    Ik haat het.
    Ik veracht het en ik kan er woedend om worden.

    Ja ik ben getint.
    En ja ik ben van half Marokaans half Surinaamse afkomst maar so what?.
    Nederland is mijn Moederland.
    Ik ben hier opgegroeid...

    Dus waarom zou ik anders zijn dan andere.
    Alleen vanwege mijn huidskleur?

    Ik ben ook tegen racisme. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Illuminati schreef:
    Tsja, over het algemeen zijn het wel de buitenlanders die herrie schoppen hier en onze banen inpikken :')


    Ja, maar om dan iedereen over één kam te scheren...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Well, that's Hale. *shrug* :'D

    Hahahahaha :Y)

    Hou niet van racisme, maar de allochtonen die hier wonen mogen zich echt wel wat beter aanpassen, Jezus.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Reageer op 't onderwerp of leave this topic, capice? [: Het moet niet zo zijn dat we elke topic van Hale sluiten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Basturdo schreef:
    Ik ben half-Servisch, ben om die reden in elkaar getrapt door min. tien Marokkanen en Kroaten. Ik ben geen racist, but they may calm the fuck down, omdat ik, -eerlijk-, meestal door buitenlanders (Kroaten, Hongaren, Turken) ben gepest. Omdat ik dus half-Servisch ben, en dat die kinders dus gaan kijken naar de achtergrond van dat land. Bull. Shit. Ik ben altijd poeslief voor iedereen, en wat krijg ik terug?


    Dat spijt me voor je.

    Ik kijk nooit na geloof of na huidskleur.

    Dat kan me geen fuck schelen.

    Al is iemand pimpelpaars.

    Als hij respect voor mij heeft krijgt die respect terug.

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Ja, maar om dan iedereen over één kam te scheren...


    Daar ben ik het mee eens.
    Er zijn ook gewoon mensen die eigenlijk van een ander land komen die WEL gewoon kunnen doen en fatsoenlijk Nederlands spreken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Ja, maar om dan iedereen over één kam te scheren...

    Heb jij problemen met lezen ofzo?
    OVER HET ALGEMEEN.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou tbh voel ik me bij mensen van een bepaald land niet op mn gemak. Maar ik ben verder niet echt racistisch ofzo?


    As travars

    Ik merk er nooit wat van dusja.


    -

    Penguin schreef:
    Hou niet van racisme, maar de allochtonen die hier wonen mogen zich echt wel wat beter aanpassen, Jezus.


    Ik vind hetzelfde (over de allochtonen in mijn buurt/dorp/stad waar ik naar school gaat) mag ik echt niet klagen... Gewoon mensen... Buiten dat ene groepje relschoppers die elke vrijdag op 't Zand staan... maar daar zitten ook belgen tussen dusja...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Daar ben ik het mee eens.
    Er zijn ook gewoon mensen die eigenlijk van een ander land komen die WEL gewoon kunnen doen en fatsoenlijk Nederlands spreken.

    Inderdaad, daar ben ik het mee eens. Mijn zus heeft les op de universiteit van een man die uit Turkije komt. Spreekt perfect Nederlands, beter dan de meeste Nederlanders zelf en bewijst zo een beetje dat er wél een andere optie is.

    Galleon schreef:
    Het ligt eraan tot in hoeverre je iets racisme vind. Als er een groep Marokkanen naar onze pauzegroep ofzo schreeuwt, denk ik ook in mezelf "kutmarokkanen" en niet "kutmensen" ofzo. En ik kan er ook pissed om worden als buitenlanders op een openbare gelegenheid in hun eigen taal gaan staan praten. Verder heb ik niks tegen buitenlanders, ik kan er ook niet tegen als iemand er slecht over denkt zónder reden.


    comfort in c h a o s

    Hale schreef:
    (...)

    Dat spijt me voor je.

    Ik kijk nooit na geloof of na huidskleur.

    Dat kan me geen fuck schelen.

    Al is iemand pimpelpaars.

    Als hij respect voor mij heeft krijgt die respect terug.

    Ennn dat is het nou juist. Ik respecteer, maar krijg een hoek tegen mijn kaak? Ik heb een meisje het hoofd ingeslagen met een hockeystick tijdens gym, omdat ze 'Dikke Kankerserv' liep te roepen. Dat kind heeft mijn telefoon al gesloopt, kleren verscheurd, etc etc, en uiteindelijk komt the edge. Ik ben een k1-bokser, dus zulke dingen moet je me niet flikken.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Illuminati schreef:
    (...)
    Heb jij problemen met lezen ofzo?
    OVER HET ALGEMEEN.


    Ja, dat heb ik.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes