• Wat vindt jij van racisme?

    Ik haat het.
    Ik veracht het en ik kan er woedend om worden.

    Ja ik ben getint.
    En ja ik ben van half Marokaans half Surinaamse afkomst maar so what?.
    Nederland is mijn Moederland.
    Ik ben hier opgegroeid...

    Dus waarom zou ik anders zijn dan andere.
    Alleen vanwege mijn huidskleur?

    Ik ben zelf Marokkaans en ik kan geen woord Arabisch. Ik praat alleen Nederlands en mijn moeder ook. En ik vind het ontzettend irritant als ik gehaat wordt wegens mijn geloof of afkomst terwijl mensen me niet kennen.

    NAPKINS schreef:
    Ik ben racistisch tegen één iemand als een marokkaanse slut mij gaat uitschelden zonder reden. Voor de rest heb ik genoeg moslimfriends (:

    Ooh ja. Dan hebbie zo'n hele clan van 14-jarige kids die denken dat ze de scepter kunnen zwaaien omdat ze eindelijk een piercing mochten van hun mammie en 't zo stoer vinden dat ze elke dag een pakje peuken opmaken. Ik kreeg serieus ruzie met een meute Antilliaanse wijven omdat ik tegen ze opbotste in de botsauto's. It's sad. En dan met zes man mij en m'n vriendin naar huis volgen en uitschelden voor kankerhoeren, vuile teringsletten. What I do? Nothing. Ik schold niet eens terug. Not one fucking word. Totdat ze me op de hakken gingen trappen en toen greep ik dat klerewijf.
    En dan ben je geneigd om te zeggen: kutantillianen, go back home and get your homework done. Zorg dat je je friggin' VMBO diploma haalt.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Galleon schreef:
    (...)
    Oh zo, ja maar als een Nederlander dat zou doen zou het ook in de krant komen dus dat vind ik niet racistisch x'D


    Tja. Da's waar. En soms heb ik toch het idee dat ze het wel eens expres doen. Ik bedoel, slecht nieuws is altijd interessant. Maar ik zeg niet dat het waar is, hoor. Maar dat idee krijg ik wel eens als ik dat dan zie staan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    C18 schreef:
    (...)
    Ooh ja. Dan hebbie zo'n hele clan van 14-jarige kids die denken dat ze de scepter kunnen zwaaien omdat ze eindelijk een piercing mochten van hun mammie en 't zo stoer vinden dat ze elke dag een pakje peuken opmaken. Ik kreeg serieus ruzie met een meute Antilliaanse wijven omdat ik tegen ze opbotste in de botsauto's. It's sad. En dan met zes man mij en m'n vriendin naar huis volgen en uitschelden voor kankerhoeren, vuile teringsletten. What I do? Nothing. Ik schold niet eens terug. Not one fucking word. Totdat ze me op de hakken gingen trappen en toen greep ik dat klerewijf.

    -out-

    En over de rest: Hmm, dat komt je bekend voor. Ik was ook eens in de Efteling, we stonden in een super lange rij voor de Piranha, komt zo'n groepje Marokkanen aan, die gaan staan voordringen. Dus ik zeg gewoon dat ze achteraan moeten sluiten, kreeg meteen dit terug: "WOLLAH, kankerhoer! Racist zeker! Kanker Hollanders!" Wie is er dan racist? :')


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    -out-

    En over de rest: Hmm, dat komt je bekend voor. Ik was ook eens in de Efteling, we stonden in een super lange rij voor de Piranha, komt zo'n groepje Marokkanen aan, die gaan staan voordringen. Dus ik zeg gewoon dat ze achteraan moeten sluiten, kreeg meteen dit terug: "WOLLAH, kankerhoer! Racist zeker! Kanker Hollanders!" Wie is er dan racist? :')


    Oh, dat haat ik. Ik bedoel, ga dan maar weer lekker weg als je de Hollanders niet mag. Je kan niet verwachten dat wij ons aanpassen aan jou, de minderheid, omdat jij hier wilt komen wonen. Dan kan je beter onder de grond gaan zitten, of zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Galleon schreef:
    (...)
    -out-

    En over de rest: Hmm, dat komt je bekend voor. Ik was ook eens in de Efteling, we stonden in een super lange rij voor de Piranha, komt zo'n groepje Marokkanen aan, die gaan staan voordringen. Dus ik zeg gewoon dat ze achteraan moeten sluiten, kreeg meteen dit terug: "WOLLAH, kankerhoer! Racist zeker! Kanker Hollanders!" Wie is er dan racist? :')

    Ja echt he D:
    Doe echt m'n best om openminded te blijven, maar zulke voorvallen maken me 't wel verdomd moeilijk..


    No growth of the heart is ever a waste

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Oh, dat haat ik. Ik bedoel, ga dan maar weer lekker weg als je de Hollanders niet mag. Je kan niet verwachten dat wij ons aanpassen aan jou, de minderheid, omdat jij hier wilt komen wonen. Dan kan je beter onder de grond gaan zitten, of zo.


    Een goeie vriend van mij is puur Nederlands.

    Puur wit haar,Witte huid,blauwe ogen.

    En ik wandel graag met hem door het bos.

    Nou niets aan de hand en we liepen arm in arm gewoon als vrienden en ineens hoorde ik 'Hollandse kk hoer'.

    Vrienden van mijn ex....

    C18 schreef:
    (...)
    Ja echt he D:
    Doe echt m'n best om openminded te blijven, maar zulke voorvallen maken me 't wel verdomd moeilijk..

    Klopt. Sommigen denken dat ze alles kunnen maken. Zo'n Turkse chick mocht wel een pluk haar uit mijn kop trekken, maar toen ik haar een gebroken neus sloeg, moest ik ineens naar de directeur om een officiële schorsing in ontvangst te nemen, omdat pappie zaken onder de tafel had gedaan; zijn dochter begrijpt sommige Nederlandse uitdrukkingen zogenaamd verkeerd, en ik maakte blijkbaar een denigrerende opmerking. Het enige wat ik zei was: 'Laat me met rust, k?'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Eigenlijk erger ik me al een tijdje mateloos aan jouw spellings- en taalfouten

    Ik merk er wel wat van. Vooral mijn vriendje, die is half-Russisch en die is om die reden ook regelmatig in elkaar getrapt/geslagen/gepest.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Eigenlijk erger ik me al een tijdje mateloos aan jouw spellings- en taalfouten

    Ik merk er wel wat van. Vooral mijn vriendje, die is half-Russisch en die is om die reden ook regelmatig in elkaar getrapt/geslagen/gepest.

    Wie niet..

    Hale schreef:
    (...)

    Een goeie vriend van mij is puur Nederlands.

    Puur wit haar,Witte huid,blauwe ogen.

    En ik wandel graag met hem door het bos.

    Nou niets aan de hand en we liepen arm in arm gewoon als vrienden en ineens hoorde ik 'Hollandse kk hoer'.

    Vrienden van mijn ex....


    Dat slaat dus nergens op.
    Ik weet nog dat ik op de kleuterschool wel eens niet mee mocht doen omdat ik bruin was. Ze zeiden dan dat ik de kleur van poep had en blablabla... Nou ja, gelukkig was ik dan wel zo'n kind dat echt dat van 'fuck off, dan niet'.
    Maar dat kleine kinderen dat dan al doen, vind ik best schokkend.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Dat slaat dus nergens op.
    Ik weet nog dat ik op de kleuterschool wel eens niet mee mocht doen omdat ik bruin was. Ze zeiden dan dat ik de kleur van poep had en blablabla... Nou ja, gelukkig was ik dan wel zo'n kind dat echt dat van 'fuck off, dan niet'.
    Maar dat kleine kinderen dat dan al doen, vind ik best schokkend.


    Ja dat is het ook.

    Ik ben tegen racisme.
    Maar eerlijk gezegd heb ik geen buitenlandse vrienden.. Maar dat is niet bewust ofzo.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Als ik sommige reacties hier zie, kan ik echt niet anders dan lachen. Serieus, mensen praten echt soms over dingen waar ze niets van af weten. Nuja, iedereen mag zijn/haar mening geven natuurlijk. Maar velen hier zijn enorm oppervlakkig en hebben echt een veel te bekrompen vizie over dat onderwerp.


    If we had not a soul, music would have created it.

    1 Vriend van mijn vriendje.
    Een indo jongen.
    Prachtige jongen maar verliefd op een kamper meisje...
    De neven van dat meisje hebben hem opgezocht nadat hij klaar was met trainen...
    En nouja...
    Laten we zeggen dat zijn gezicht niet meer is zoals het was...