• Ik om lekker wild te stappen tot in de diepste uren van de nacht en dan lekker op bed kruipen met mijn subje en daarnaast mijn kat aan het voeteneinde voor de tv, voor een goede film. En jullie?*O*

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 22:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb zin om lang wakker te blijven, pizza te eten, red bull te drinken, muziek te luisteren, msn'en, Quizletten,... En dat is precies wat ik nu doe:Y)


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ach beter iets dan niets :W


    Als je echt een sub bent, zeg ik dit names alle Dom/Dommes en Meesters/Meesteressen ... Stop met zeiken, kleine bitch. Je mag blij en dankbaar zijn dat je iemand hebt om te aanbidden en voor te dienen. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik weet het, ik heb ze samen gezien (joehoe)

    Hahaha, jij hebt helemaal niks gezien :P

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn kleine koala.. zo snel opgegroeid (no_chears)

    Wie zegt dat ik de waarheid spreek. Misschien ben ik wel DE DBSM meester of slaaf. Who knows?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 23:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wie zegt dat ik de waarheid spreek. Misschien ben ik wel DE DBSM meester!!

    Hmm nee dat geloof ik niet :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hmm nee dat geloof ik niet :'D

    Pech (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Pech (A)

    Voor wie :W


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wie zegt dat ik de waarheid spreek. Misschien ben ik wel DE DBSM meester of slaaf. Who knows?


    I do. Not a chance you're a Master.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben gister trouwens beledigd door een slavin ... Door mijn reactie daarop is ze nu helemaal in stress en angst geschoten, omdat ze ineens beseft hoe goed fout ze zat. Krijg d'r nog wel. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wie zegt dat ik de waarheid spreek. Misschien ben ik wel DE DBSM meester of slaaf. Who knows?

    Not according to my sources. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Genius schreef:
    (...)
    Voor wie :W

    Jou, ik ken de waarheid (wbw)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Not according to my sources. :P

    Alsof Nikki jou ook maar iets zou zeggen (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jou, ik ken de waarheid (wbw)

    Ik ook :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ook :'D

    Maar jou waarheid is een hersenspinsel, mijne de echte waarheid.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Alsof Nikki jou ook maar iets zou zeggen (joehoe)



    Calm down and behave, or we'll tell your lady about your behavior. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Maar ik ga hier weg, dit is me veels te kinderachtig (joehoe).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.