• Ik om lekker wild te stappen tot in de diepste uren van de nacht en dan lekker op bed kruipen met mijn subje en daarnaast mijn kat aan het voeteneinde voor de tv, voor een goede film. En jullie?*O*

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 22:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    Altijd dat seks maar weer he.. eenmaal begonnen kan je er niet mee stoppen (joehoe)


    Hè bah ... Seks ... Dat is zó vies en onrein! Enkel en alleen voor voortplanting bedoelt! Een zonde als je het voor je huwelijk hebt en/of met meerdere personen! Bah,bah,bah!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Nadeel is dat ze in de US woont:Y)
    Maar ik vind wel wat, en sowieso vind ik vanzelf mooie kansen om d'r te vernederen.:Y)

    Met enkel en alleen excuses kom je er niet mee weg. (joehoe)

    Heel goed. Leer dr maar een lesje dat ze niet snel vergeet. (duivel)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Severed schreef:
    (...)

    Hè bah ... Seks ... Dat is zó vies en onrein! Enkel en alleen voor voortplanting bedoelt! Een zonde als je het voor je huwelijk hebt en/of met meerdere personen! Bah,bah,bah!

    Ga jij eens heel gauw je mond met water en zeep wassen. Zulke vuile praat wil ik niet uit je mond horen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 0:08 ]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Ga jij eens heel gauw je mond met water en zeep wassen. Zulke vuile praat wil ik niet uit me mond horen.


    Heel goed, we willen het inderdaad niet uit die van jou horen.
    Houd nu je mond maar weer en wees mijn voetensteuntje, of zorg dat ik er snel een heb.(cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Hè bah ... Seks ... Dat is zó vies en onrein! Enkel en alleen voor voortplanting bedoelt! Een zonde als je het voor je huwelijk hebt en/of met meerdere personen! Bah,bah,bah!

    Nou zo denkt een meisje uit mijn oude klas wel :'D


    -

    Severed schreef:
    (...)

    Heel goed, we willen het inderdaad niet uit die van jou horen.
    Houd nu je mond maar weer en wees mijn voetensteuntje, of zorg dat ik er snel een heb.(cat)

    Kut typtyfus. >< Zorg er lekker zelf voor. (cat) Jij heb genoeg subjes hier op Q.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Kut typtyfus. >< Zorg er lekker zelf voor. (cat) Jij heb genoeg subjes hier op Q.


    Ik ben een Goddess, ja. Hier wordt alles voor mij geregeld. (cat)
    Hup, hup. Ik wil er snel een, voor ik chagrijnig wordt!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Nou zo denkt een meisje uit mijn oude klas wel :'D


    Oh zo zijn er zat hoor. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Oh zo zijn er zat hoor. :W

    Zonde. :W

    Oh damn, ik wil zo graag dat meneer militair hier is nu (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Zonde. :W

    Oh damn, ik wil zo graag dat meneer militair hier is nu (no_chears)


    Dat wordt vingeren vanavond!(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik ben een Goddess, ja. Hier wordt alles voor mij geregeld. (cat)
    Hup, hup. Ik wil er snel een, voor ik chagrijnig wordt!

    Tss doe het lekker zelf. (cat)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Tss doe het lekker zelf. (cat)


    *Schopt*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    *Schopt*

    Hé dat doen we hier niet hè. *schopt terug*


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Hé dat doen we hier niet hè. *schopt terug*


    *Plaatst naaldhak heel gemeen op je voet* :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Dat wordt vingeren vanavond!(bloos)

    Nou dat denk ik niet.. :'D


    -