• Ik om lekker wild te stappen tot in de diepste uren van de nacht en dan lekker op bed kruipen met mijn subje en daarnaast mijn kat aan het voeteneinde voor de tv, voor een goede film. En jullie?*O*

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 22:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Seks.

    x'] nee, ja, misschien.
    Maar ik heb ook wel zin in de vakantie. :'D en in de winter.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Severed schreef:
    Ik ben gister trouwens beledigd door een slavin ... Door mijn reactie daarop is ze nu helemaal in stress en angst geschoten, omdat ze ineens beseft hoe goed fout ze zat. Krijg d'r nog wel. (cat)

    Oeh tell me more. :9~ What did you do?


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Raveleijn schreef:
    Seks.

    x'] nee, ja, misschien.
    Maar ik heb ook wel zin in de vakantie. :'D en in de winter.

    Geef het maar toe. Je wilt, net als de rest hier gewoon seks. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Geef het maar toe. Je wilt, net als de rest hier gewoon seks. :Y)

    Ik ontken niets.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Severed schreef:
    (...)


    Calm down and behave, or we'll tell your lady about your behavior. (cat)

    lol xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ik ontken niets.

    Je twijfelde, en dat is nergens voor nodig. ;)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Oeh tell me more. :9~ What did you do?


    We hadden een chat op SD en dat ging heel gezellig en goed (Ik had 3 dames voor mezelf de hele avond ;D), maar toen zei ze al iets waar ik me beledigd door voelde. Naderhand zei ze in een topic tegen iemand dat ze had gewild dat er een Dom bij was geweest voor input en heb ik ronduit gezegd dat ik dat verrassend vond en beledigd was. Nu durft ze niet meer te praten en heeft ze een pb gestuurd met haar excuses en dat ik een geweldige Domme ben (en gisteravond was, omdat ik hen voor mijn en hun plezier aan het teasen was met domineren) en dat het haar spijt dat ze zo ongevoelig was. Ik snap wel dat het misschien door de situatie kwam, maar zulke dingen pik ik niet van iets dat lager is als mij, zoals een slavin. Dus voorlopig laat ik haar nog even in angst sudderen, voor ik een oordeel trek.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ik ontken niets.



    ORGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Je twijfelde, en dat is nergens voor nodig. ;)

    Wat heb je veel mensenkennis. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Altijd dat seks maar weer he.. eenmaal begonnen kan je er niet mee stoppen (joehoe)


    -

    Severed schreef:
    (...)


    ORGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

    Ik wil helemaal geen orgie.. : (


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Severed schreef:
    (...)

    We hadden een chat op SD en dat ging heel gezellig en goed (Ik had 3 dames voor mezelf de hele avond ;D), maar toen zei ze al iets waar ik me beledigd door voelde. Naderhand zei ze in een topic tegen iemand dat ze had gewild dat er een Dom bij was geweest voor input en heb ik ronduit gezegd dat ik dat verrassend vond en beledigd was. Nu durft ze niet meer te praten en heeft ze een pb gestuurd met haar excuses en dat ik een geweldige Domme ben (en gisteravond was, omdat ik hen voor mijn en hun plezier aan het teasen was met domineren) en dat het haar spijt dat ze zo ongevoelig was. Ik snap wel dat het misschien door de situatie kwam, maar zulke dingen pik ik niet van iets dat lager is als mij, zoals een slavin. Dus voorlopig laat ik haar nog even in angst sudderen, voor ik een oordeel trek.

    SD? lol dat is indd wel heel erg. Hard aanpakken zou ik zeggen. (duivel)

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Wat heb je veel mensenkennis. x']

    Daar ben ik ook de opa van Quizlet voor. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Genius schreef:
    Altijd dat seks maar weer he.. eenmaal begonnen kan je er niet mee stoppen (joehoe)

    Amen (A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heb zin om te gapen, maar het lukt maar niet.. -.-


    Shoot for the moon you'll land on the stars.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Daar ben ik ook de opa van Quizlet voor. :Y)


    Nadeel is dat ze in de US woont:Y)
    Maar ik vind wel wat, en sowieso vind ik vanzelf mooie kansen om d'r te vernederen.:Y)

    Met enkel en alleen excuses kom je er niet mee weg. (joehoe)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.