• Na al die BTR lovestory's begin ik aan een One Direction story's. Hij zal gaan heten: Body Language



    De rollen zijn bekend gemaakt in de story!!

    Lots of Love,
    Edtion <3


    BRAP BRAP!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 16:23 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Rol: Achternicht van Louis.
    Naam: Eveleyn Ashley
    Bijnaam: Leyn. Je spreekt het uit als Lin. (Je mag dit ookwel weglaten als je wil)
    Achternaam: Westmeath.
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:(beschrijving en foto)


    Eveleyn heeft mooi, lang bruin-rood haar. En hagelwitte tanden. Ze heeft ook een kleine neuspiercing. Maar ze is niet echt rebels. Ze draagt vaak SkinnyJeans en jurkjes, ze heeft een hekel aan rokken. Dus je zult haar dan ook niet vrijwillig met een rok zien lopen. Ze heeft een lichtgetinte huid en haar lengte is 1,75.
    Karakter: Eveleyn is van nature een lief meisje en zal zonder goede reden nooit iemand pijn doen. Ze doet altijd aardig tegen iedereen en voelt zich gelijk schuldig als ze iemand pijn, verdriet doet of kwetst. Daarom zegt ze ook bijna altijd ja. Ondanks haar lieve aard, is ze best stoer. Ze houd van skateboarden en je ziet haar nóóit op hakken. Als ze naar feestje gaat draagt ze gewoon ballarina`s. Als iemand huilt is zij ervoor om uit te huilen. Ze kan niet tegen mensen die macho doen. En heeft een zwakk voor kleine kinderen.
    Extra: Ze had ooit een BFF, maar die is veel gepest. Op een dag was ze het zo zat dat ze zonder enige waarschuwing zelfmoord pleegde. Dus nu heeft ze een hekel aan mensen die pesten. Omdat ze voor iedereen klaar staat, heeft ze geen tijd voor haar eigen problemen. En kropt ze die op. Als het allemaal te veel word gaat ze Joggen. En als dat nog niet helpt gaat ze skateboarden.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 19:10 ]


    Being happy. Being crazy. Being me.

    Shuester schreef:
    Heb je nog n vriendin voor dr nodig? ^-^ of n broer of zo?


    Een vriendin is wel goed =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Edition schreef:
    (...)

    Een vriendin is wel goed =)

    Oh .. k lees het nu pas. Nog steeds nodig? Ik wil wel invullen hoor. (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    (...)
    Oh .. k lees het nu pas. Nog steeds nodig? Ik wil wel invullen hoor. (:


    Stuur hem maar via PB, gewoon een vriendin, dan kom je er ook in =P


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Edition schreef:
    (...)

    Stuur hem maar via PB, gewoon een vriendin, dan kom je er ook in =P

    Wat moet k invullen? ;$


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    (...)
    Wat moet k invullen? ;$


    Naam, leeftijd en foto en karakter =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Proprius schreef:
    Rol: Vriendin van Liam<3 Of Louis<3
    Naam: Eliane
    Achternaam: Lucter
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk(beschrijving en foto):




    Eliane heeft lang blond haar met grote blauwe ogen, haar huid is egaal en heeft bijna geen oneffenheden. Ze is 1.67 lang en groeit misschien nog 3 centimeter. Ze heeft een stralend witte lach met dank aan een beugel en goed poetsen.
    Karakter: Eliane is een sociale dame met veel gevoel voor humor. Ze weet hoe ze mensen moet troosten. Ze staat altijd klaar voor haar vrienden en probeert hen zoveel mogelijk advies te geven. Verder is ze heel behulpzaam, lief en slim. Eliane kan soms koppig of naief overkomen. Jaloerse of mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen, vind ze niets.Ze is een doorzetter, als ze iets wilt dan gaat ze er 100% voor. Ze staat altijd klaar voor nieuwe ervaringen. Ze is onzeker zeker over haar uiterlijk en voornamelijk figuur. In haar verleden heeft ze anorexia gehad waar ze nu (gelukkig) al 2 jaar vanaf is. Ze is wat verlegen maar als je haar beter kent is ze al een stuk opener. Ze is musicaal en speelt dan ook al vanaf haar 6e klassiek piano.
    Extra: Eliane heeft geen broers of zussen. Dit vind ze erg jammer. Haar vader is advocaat hij reist hierdoor veel en is maar afentoe thuis. Haar moeder heeft echter op de hoek van de straat een bloemenwinkeltje waar Eliane zelf in haar vrije tijd ook werkt.


    Hoe heet zij in het echt? Ik ken haar ergens van haha.

    SylviaxMM schreef:
    (...)

    Hoe heet zij in het echt? Ik ken haar ergens van haha.

    Emilie Nereng.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'