• Na al die BTR lovestory's begin ik aan een One Direction story's. Hij zal gaan heten: Body Language



    De rollen zijn bekend gemaakt in de story!!

    Lots of Love,
    Edtion <3


    BRAP BRAP!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 16:23 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    SofieSaade schreef:
    (...)

    ik doe kleine zusje wel even (:


    Dankjewel <3


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Rol: Zusje.
    Naam: Esra
    Achternaam: -achternaam van zus-
    Leeftijd: 7
    Uiterlijk(beschrijving en foto):


    Esra heeft blond haar met grote blauwe ogen. Ze keled zich erg meisjes achtig met jurkjes en rokjes. Ze heeft een zachte egale huid met witte rechte tanden. Ze is vrij klein voor haar leeftijd maar zelf stoort ze zich daar niet aan.
    Karakter: Esra is het soort meisje dat zich bij iedereen op haar gemak voelt. Mensen vinden haar aandoenlijk lief en schattig. Ze is geliefd en vind dat prima. Ze is een echte knuffelkous en wilt het liefste de heledag bij iemand zijn. Ze vind naar bed gaan dan ook helemaal niet leuk omdat ze dan alleen in haar bedje moet liggen terwijl de rest samen beneden zit. Esra kan het het beste met Harry en Louis vinden. Met die laatste (Louis dus) speelt en knuffel ze zovaak als ze maar kan. Wel heeft ze al besloten dat ze later als ze groot is met Harry gaat trouwen in een witte jurk.
    Extra: Niets?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:12 ]

    Ik heb hem aangepast (:

    Awhh, Esra is super schattig!
    <3 Ik houd van haar! :$


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Edition schreef:
    Awhh, Esra is super schattig!
    <3 Ik houd van haar! :$


    Haha ja ik weet het ik zag haar foto en ik had direct een idee voor haar karakter en alles (:

    Rol: Vriend van Liam waardoor ze 1D leert kennen
    Naam: Tyler Thomas
    Achternaam: Addley
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk(beschrijving en foto):


    Tyler heeft donkerbruin haar en lichtbruine ogen.Hij heeft een lichte huid. Tyler is 1.80 m lang en heeft een gespierd oftewel getraind lichaam
    Karakter: Hij is rustig en relaxt. Als je hem voor het eerst ontmoet denk je meteen dat hij een i don't care attitude heeft maar dat is niet zo, hij is dus gewoon relaxt en maakt zich niet snel druk om iets. Hij is erg aardig vooral voor zijn vrienden maar zegt wel alles wat hij denkt en daarmee kwetst hij soms onbedoeld mensen mee.
    Extra:


    Physics is awesome

    Meer mensen a.u.b.!!

    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Edition schreef:
    Meer mensen a.u.b.!!

    xx


    Moet ik er nog een voor je invullen? zoja welke?

    SofieSaade schreef:
    (...)

    Moet ik er nog een voor je invullen? zoja welke?


    Zoek er maar een uit, die nog niet zoveel gekozen zijn =)
    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Rol: Jongen die haar helemaal geweldig vind.
    Naam: Stephen
    Achternaam: Bullet
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk(beschrijving en foto):


    Stephen heeft rood bruin haar met opvallende groene ogen. Hij is 1.83 lang en traint vaak in de sportschool. Hij heeft een bleke huid met rond zijn neus veel kleine sproetjes.
    Karakter: Stephen is een rustige en relaxte jongen. Bij zijn vrienden is hij helemaal zichzelf maar bij mensen die hij net kent is hij terug houdender omdat hij eerst wil weten of diegene te vertrouwen is. Hij word heel erg kwaad als je iets beledigends over zijn vrienden, vriendin en/of familie zegt. Hij kan wat ageresief over komen maar dit gebeurt eigenlijk alleen als hij gedronken heeft. Hij heeft al bijna 2 jaar een obsessie voor -naam meisje-.

    Extra: niets?

    Wieeeee, jij verzint goede personages <33333

    Alle andere natuurlijk ook =)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 17:05 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Edition schreef:
    Wieeeee, jij verzint goede personages <33333

    Alle andere natuurlijk ook =)


    Thank you(A)

    wanneer maak je de rollen bekend?

    SofieSaade schreef:
    (...)

    Thank you(A)

    wanneer maak je de rollen bekend?


    Morgen, dan begin ik het verhaal. Vind ik best wel leuk, als begin mensen te laten zien wie wie is =) Youknowwhatimean? (;


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Yeah I know but I really want to know it (A)

    Heb je nog n vriendin voor dr nodig? ^-^ of n broer of zo?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'