• Zoals de titel het zeg: ik start een nieuwe fotowedstrijd. :Y)

    De opdracht komt binnen een paar dagen online. Vanaf nu kun je je inschrijven. Er is plaats voor maximum 15 deelnemers en 1 jurylid.
    Er komen in totaal 5 ronden.

    Op verzoek wat extra info:
    Een ronde duurt 2-3 weken. Je krijgt in ieder geval tijd genoeg.
    Per ronde vallen er 1 persoon af.
    Ik zal vanaf de eerste foto binnen is, een story aanmaken zodat je kan volgen welke foto's er allemaal meedoen.
    Iedere ronde gaat een bepaald thema hebben. We gaan erop letten dat de foto ten eerste al leuk oogt en ten tweede of het origineel is en van jezelf komt.
    Foto's die getrokken zijn voordat de opdracht begon, tellen niet. En ze worden niet bewerkt, ook geen kader of zwart/wit.


    Jury:
    Paramouse

    Deelnemers:
    1. Headbang
    5. Yoda



    Afvallers:

    Ronde 1:
    2. swendy
    3. Yarilo
    7. Limerance
    8. Maddog
    Ronde 2:
    6. Springfield
    Ronde 3:
    4. Dilemma 7,5+7= 7,3

    Het album.

    Opdracht 4:
    Het volgend thema is "spreekwoorden". Maak een leuke foto en plaats er een spreekwoord bij. Of andersom: zoek een spreekwoord en maak daar een foto bij. Vermeldt onder/op de foto je spreekwoord.
    Succes!
    De deadline is 11 december.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:35 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik doe mee :3
    Alleen zou ik toch iets meer informatie in je beginpost zetten :x


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik wil wel meedoen (alleen zit ik soms krap met tijd ivm school )


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Rarity schreef:
    Ik doe mee :3
    Alleen zou ik toch iets meer informatie in je beginpost zetten :x

    Zoals? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mag ik jury zijn?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    swendy schreef:
    ik wil wel meedoen (alleen zit ik soms krap met tijd ivm school )

    Je krijgt een 2-3 weken. Dus dat lukt wel?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    StoryBelle schreef:
    Mag ik jury zijn?

    Genoteerd. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Zoals? =)

    Zoals waar je op gaat letten bijvoorbeeld, of je de foto's in een story gaat zetten of niet, hoelang een ronde duurt, of er mensen afvallen, beetje van die die algemene dingen :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Rarity schreef:
    (...)
    Zoals waar je op gaat letten bijvoorbeeld, of je de foto's in een story gaat zetten of niet, hoelang een ronde duurt, of er mensen afvallen, beetje van die die algemene dingen :3

    Ik vond het algemeen genoeg. =P
    Ik vind het trouwens vrij normaal dat de foto's in het topic komen en niet in een story, maar als men dat liever heeft, maak ik wel een story aan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Genoteerd. =)


    Awesome ^^ *Abo*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik vond het algemeen genoeg. =P
    Ik vind het trouwens vrij normaal dat de foto's in het topic komen en niet in een story, maar als men dat liever heeft, maak ik wel een story aan.

    Maakt mij niet uit, maar geef je ook iets van een feedback?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Scandal schreef:
    (...)
    Je krijgt een 2-3 weken. Dus dat lukt wel?


    jawel;'D


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Rarity schreef:
    (...)
    Maakt mij niet uit, maar geef je ook iets van een feedback?

    Ik, persoonlijk, wel. Ik vind het niet meer dan normaal om te zeggen waarom een foto goed of minder goed is.
    Ik zal aan mijn medejurylid ook vragen om altijd een woordje uitleg te geven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik, persoonlijk, wel. Ik vind het niet meer dan normaal om te zeggen waarom een foto goed of minder goed is.
    Ik zal aan mijn medejurylid ook vragen om altijd een woordje uitleg te geven.


    Dat doe ik ook inderdaad :Y) ik probeer altijd zo goed mogelijk Feedback te geven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wil wel meedoen. Maar ik weet niet zeker of ik de tijd ga hebben voor zulke dingen.(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik, persoonlijk, wel. Ik vind het niet meer dan normaal om te zeggen waarom een foto goed of minder goed is.
    Ik zal aan mijn medejurylid ook vragen om altijd een woordje uitleg te geven.

    Oke, tja ik denk, ik vraag het maar, omdat je ook wedstrijden hebt waarbij ze geen feedback geven. Maar ik vind het helemaal goed hoor ;d


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.