• En opeens vond mijn lens het leuk om uit mijn oog te springen. Huppake, Mitchell ziet meteen aan een kant niks meer (hebt -4.75 met mijn rechteroog).
    Moest ik hem dus eerst weer eens vinden en toen weer terug in mijn oog doen. Leuk leuk (no_chears)

    Hebben jullie ooit zoiets raars gehad of iets anders raars dat jullie overkomen is?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 22:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wel heel vaak gehad dat ik mijn bril kwijt ben nádat ik mijn lenzen had uitgedaan. Sucks.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    LOOOOOSERRRR (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bloomsbury schreef:
    LOOOOOSERRRR (bloos)


    -out-

    Ahum... Das kut Mitch (nerd)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DarkSavior schreef:
    En opeens vond mijn lens het leuk om uit mijn oog te springen. Huppake, Mitchell ziet meteen aan een kant niks meer (hebt -4.75 met mijn rechteroog).
    Moest ik hem dus eerst weer eens vinden en toen weer terug in mijn oog doen. Leuk leuk (no_chears)

    Hebben jullie ooit zoiets raars gehad of iets anders raars dat jullie overkomen is?


    ik heb rechts -6,75 dus je ziet nog een beetje meer dan ik als je geen lens in hebt xD
    ik heb voor zover ik me kan herinneren niet zoiets geks mee gemaakt...maar kan ook zijn dat ik dat alweer vergeten ben...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Penguin schreef:
    Wel heel vaak gehad dat ik mijn bril kwijt ben nádat ik mijn lenzen had uitgedaan. Sucks.

    Haha, mag ik even lachen Lotte?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Bloomsbury schreef:
    LOOOOOSERRRR (bloos)

    (finger)

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Ahum... Das kut Mitch (nerd)

    Jij bent wel lief.

    Penguin schreef:
    Wel heel vaak gehad dat ik mijn bril kwijt ben nádat ik mijn lenzen had uitgedaan. Sucks.

    Mijn bril vind ik gelukkig wel altijd :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    No lenzen, een bril. Ergens is dit wel grappig. :'3 Sorry.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik draag geen lenzen. (wbw)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 7:46 ]

    ik zeg niets. ;x

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 8:28 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik was een keer mijn bril kwijt, terwijl ik hem nog ophad. Dat faalde wel hard.
    En dat suckt inderdaad dat je lens uit je oog sprong. Hoe kan een lens uberhaupt uit je oog springen? O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha, gebeurd mij ook heel vaak. Heb ik jeuk in men oog, ga ik wrijven en dan zit mijn lens ergens bovenin in me oog. Of ik wil een lens indoen, valt ie er weer uit. (cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als ik mijn lens in probeer te doen, krult hij om mijn vinger ipv om mijn oog heen. Ik krijg mijn rechterlens gewoon niet in (cat)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    weheartit schreef:
    ik zeg niets. ;x

    Vertel (wbw)

    HEStyles schreef:
    Ik was een keer mijn bril kwijt, terwijl ik hem nog ophad. Dat faalde wel hard.
    En dat suckt inderdaad dat je lens uit je oog sprong. Hoe kan een lens uberhaupt uit je oog springen? O.O

    Dat vraag ik mij dus ook af xD

    MALFOYHEAD schreef:
    Haha, gebeurd mij ook heel vaak. Heb ik jeuk in men oog, ga ik wrijven en dan zit mijn lens ergens bovenin in me oog. Of ik wil een lens indoen, valt ie er weer uit. (cat)

    Heeel herkenbaar xD

    Lilium schreef:
    Als ik mijn lens in probeer te doen, krult hij om mijn vinger ipv om mijn oog heen. Ik krijg mijn rechterlens gewoon niet in (cat)

    Ik ken het, heel vervelend is dat


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Paar jaar geleden fietste ik samen met een meisje dat sinds korte tijd lenzen had, en toen was ze er 1tje kwijt. Overal zoeken, maar zo'n lens vind je niet zo makkelijk terug op straat. Achteraf hoorde ik dattie gewoon nog in haar oog zat, maar dan niet voor haar lens.

    Ik draag een bril (nerd)

    Het gebeurde mij tijdens mijn duits examen :Y) Serieus, dat ik écht een kutmoment voor een lens om uit je oog te springen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.