• Ik doe aan sport klas. Maar ik moest dus een uur wachten aangezien we uitval hadden. Dus toen zei zo'n vriendin van een andere klas: 'Kom bij ons in de klas.'
    Dus ik loop die klas in. Lerares niks door. Ik ga zitten. Heb 10 minuten in het lokaal gezeten en was er pas bij toen ze vroeg waar mijn boeken waren en mijn naam wilde weten voor een aantekening.
    Toen mocht ik kiezen, of gelijk weg gaan of me een rode kaart gaan halen. Dus toen ben ik vriendelijk weg gegaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    haha dat is awesome
    mischien moet je voortaan gewoon vragen of je er bij mag komen zitten? x] doet een meisje uit mijn vorige klas ook


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is best cool, bij ons is er ooit een jongen bij komen zitten die niet eens op onze school zat. Maar toen is de leerkracht wiskunde zo tegen hem uitgevlogen dat hij dat niet meer gedaan heeft.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ging altijd wiskunde doen in de klas van een vriendin van me. Ik had toch tussenuur, daar was het tenminste gezellig en ik hoefde daar toch niks te doen.
    Toen bedacht een vriend van me dat het wel leuk was zo'n sterretje ongemerkt af te steken in de klas -aangezien die vent nergens op lette, dus wij wouden kijken of ie het zou merken-. Dus wij met zijn 6en achterin dat proberen. Dikke brandlucht, iedereen rook/zag het, behalve die leraar zelf. Vervolgens hadden we zo de slappe lach dat ik mocht vertrekken, maar dat sterretje heeft hij nooit gezien, dus de missie was geslaagd :-)

    Toen werd ik er dus ook uitgestuurd terwijl het niet eens mijn eigen les was haha.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 20:24 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, lol, dat vraag je toch ook eerst even?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hahaa, heb ik ook een keer gedaan. Toen had ik echt niets interessanters te doen tijdens een tussenuur. Erg gezellig (joehoe).


    i put the fun in funeral

    Dude, je hebt een tussenuur. Dan ga ik niet in de les zitten, haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dan vraag je het toch, deed ik laatst ook, en die leraar heeft me zelfs nog iets uitgelegd.

    Dumbledore schreef:
    Dude, je hebt een tussenuur. Dan ga ik niet in de les zitten, haha.


    Maar niemand anders had tussenuur en de aula was afgesloten voor leerlingen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    AppleFritter schreef:
    Haha, lol, dat vraag je toch ook eerst even?


    Haha, nee we wilde testen of de lerares op lette.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ghehe. Dat doe ik ook meerder uren per week..
    Er is een docent en die had niet eens door dat ik er niet bijhoorde. Hij dacht blijkbaar dat ik iemand anders was, en toen moest ik eruit omdat 'ik' mijn huiswerk voor de 5e keer niet had gemaakt. Maar ik heb dat hele vak niet...
    En ik mag de docenten van mijn vriendinnen ook veel meer dan mijn eigen, + dat het veel gezelliger is:D


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Dumbledore schreef:
    Dude, je hebt een tussenuur. Dan ga ik niet in de les zitten, haha.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Dat is op mijn school toegestaan (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    bij ons is dat zo vaak dat er leerlingen van andere jaren bij ons komen zitten, of leerlingen die afgestudeert zijn of naar een andere school zijn gegaan ofzo Ö best grappig, alle leraren kende mijn vriend en ik mocht me lekker staan voorstellen XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dat deed een jongen vandaag bij mij in de les ook ;p
    Geniaal.


    stay safe because I like being alive at the same time as you